Geregistreerd: 12 mei 2006 20:47 Berichten: 53 Woonplaats: Meerdonk Belgium
Straks begint het weer. Die vervelende uitgedroogde en pijnlijke lippen van de koude. Heb er nu al een beetje last van door de noordenwind van vorige week. Alles speelt dan zo stroef en vooral in het hoge register kan ik het dan wel vergeten. Weet iemand hier een goede remedie tegen. Ik gebruik wel zo'n lippenbalsem die je haalt bij de apotheker maar dat is dan soms weer te vettig. Misschien weet iemand betere middeltjes.
Geregistreerd: 21 dec 2004 08:27 Berichten: 330 Woonplaats: Sas van Gent
Tegen de weersinvloeden gebruik ik ook een lippenbalsem maar die gaat er af voor ik ga spelen. Als je je maar beschermt wanneer je naar buiten gaat dan zal je merken dat je lippen soepel blijven.
Olaf
_________________ "Practice, practice, practice until it all works correctly - by habit." - Claude Gordon
Ik smeer meestal ook mn lippen in voor ik naar buiten ga. (Met blistex, witte potje). Maar dat deed ik al voor ik trompet speelde, anders hangen de vellen er na een paar weken vanaf.
voor mij werkt dr swaab lippenbalsem al jaren (geel met blauwe dop). voorkomt, en als ik ''t dan 'n keer vergeet en m'n lippen gaan toch kapot geneest het ook nog!
mijn favoriet:
Met droge lippen wakker worden en dan uitgebreid gapen...
_________________ Bach Vindabona model MLV72 '74 - Bob Reeves 43M
Yamaha YFH-731 '87 - Schilke 15F
Olds Ambassador '54
Jupiter pocket
King Trombone
OLP Tony Levin 5-string Basgitaar
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen