erikveldkamp schreef:
Ik denk dat het nu klaar is, ik wil alleen nog wat feiten en reakties checken. Iemand heeft al wel de spelling gecheckt...
Het boekje komt trouwens in 1e instantie niet als boekvorm uit, maar ik zet het als een pdf file op een cd (niet uit te printen). Op die cd komen dan ook wat extra's op zoals wat playalongs en een paar video's van Maynard en Maurice Andre. Maar ook opnames van de voorbeelden in het boek.
Het voordeel van een cd is dat de kostprijs voor mij en voor jullie laag is, plus ik kan makkelijk via mijn website updaten. Op verzoek kan ik tegen meerprijs altijd het boek uitprinten.
Het boekje (55 blzs) geeft een overzicht van alle interessante manieren van trompet spelen, dus ademhaling, verschillende embouchures (incl. Callet...), het gaat diep in op het hoge register en nog veel meer.
Als ik het zo even allemaal lees, ga jij de eerste trompettist worden in Nederand die dieper en verschillende mogelijkheden over het embouchure gaat uitleggen en uitgeven op cd.
Ondanks dat ik het niet altijd met je eens ben denk ik dat ik misschien best wel wat van je uitleg kan leren.
Ik ben dan ook nieuwschierig

en ben benieuwd wanneer ik er 1 kan bestellen.
Bert.