Met gespeeld bedoel ik getest natuurlijk, net zoals alle B1s en B2s die Hub verkoopt. En elke nieuwe trompet wordt geleverd met een gegarandeerde G4......je moet hem alleen even zien te vinden
Maar het ging hier over ademhaling, Bobby Shew heeft die ademhaling oa van Maynard en die heeft daar weer een Yoga boek op nageslagen :
Geregistreerd: 25 feb 2002 13:16 Berichten: 98 Woonplaats: Groningen
Ik heb dat science of breath boek een keer ergens gedownload. En ook op Jeff Helgensens page is er een modernere uitleg/versie van te vinden. Zie onder clinic notes. Ik geloof dat deze niet in pdf te downloaden is.
Ik heb voor mezelf even geprobeerd om 'complete' in te ademen. Ik merk dat mn bovenlijf erg gespannen wordt. T'is een ander gevoel en mn buik gaat meer naar binnen., althans bij mij. Waarschijnlijk is het beter om het geleidelijk op te bouwen en de oefeningen te doen die worden aangegeven.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen