Citaat:
Cafe's met luide muziek, dat is ook de pest voor je gehoor
Maar ja, je bent de enige jongere niet, die doof wordt, en weigert te erkennen dat mp3/ipod/discotheken de grootste boosdoeners zijn.
Wat mp3-speler betreft: als het kan zonder overlast te veroorzaken heb ik hem op speakerstand, zonder oortjes dus. Dat kan alleen niet altijd en dan heb ik maar 1 oortje in (rechts ivm verkeer) en die staat zacht (volume staat ongeveer op een kwart). En dat gaat om 2x een half uurtje per dag (als ik naar school/huis fiets)....
Ik heb het daar ook met die man over gehad (was het eerste waar hij naar vroeg namelijk) en hij zegt ook dat dat niet de oorzaak kan zijn.
Discotheek: paar jaar geleden was ik daar inderdaad regelmatig te vinden, misschien dat dat niet verstandig is geweest inderdaad. Maar daar kom ik tegenwoordig nog maar zelden. Dus dat is geen factor meer nu...
Het verrotte is dat je het pas merkt als het al beschadigd is...
Ik denk (net als die testkerel) dat de orkesten zeker ook meespelen. Dat is het enige wat nu nog overblijft. Dat is dus het enige waar ik nog iets aan kan veranderen. als ik dan door wat doppen in mijn oor te stoppen ervoor kan zorgen dat het iig niet nog slechter wordt, zal ik dat ook doen.
Ik ontken het dus zeker niet (afgezien van de mp3)...