trompet.nl > forum > Toon onderwerp - mn trompet is stuk
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 17 apr 2026 18:20

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 nov 2008 19:53 

joostv schreef:
eh ja ik probeer mijn centjes te verdienen met mijn toeter en lesgeven,
maar 120 euro voor alleen het pijpje is toch wel heel veel geld toch?
al dan niet aftrekbaar.... hahaha.... is meer het principe.... ik ben toch geen mongool
Ik bedoel bach companie SUCKS!!! hoorde bijvoorbeeld laatst van een bevriend verkoper dat hij op een beurs bij strad. serienummers tegenkwam die helemaal niet konden.
Daar zaten volgens hem gewoon andere "goedkopere" ventielhuizen tussen.
HEt schijnt dat er stakingen en problemen zijn geweest bij bach usa waardoor er problemen waren met de onderdelen etc...
HEt precieze verhaal weet ik niet. Ben blij dat ik een oud bach trompetje heb en geen nieuwe. Hoor van veel muziekwinkels/collega's e.a. dat Bach de laastste jaren niet veel punten scoort qua legeringen, prijzen, service etc....
dus...

tja...
:oops:

Ow...

Nou, ik hoor anders een hoop positieve ervaringen over de nieuwe Bach C trompetten. En dat er zelfs mensen zijn die die instrumenten verkiezen boven die fenomenale Yamaha's... Maar goed, misschien hebben die het wel allemaal mis. Dat kan natuurlijk.

Of misschien zou je gewoon zelf moeten proberen. En niet alleen maar afgaan op wat pietje van 3 hoog achter beweert. :)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 nov 2008 00:33 

camel schreef:
joostv schreef:
eh ja ik probeer mijn centjes te verdienen met mijn toeter en lesgeven,
maar 120 euro voor alleen het pijpje is toch wel heel veel geld toch?
al dan niet aftrekbaar.... hahaha.... is meer het principe.... ik ben toch geen mongool
Ik bedoel bach companie SUCKS!!! hoorde bijvoorbeeld laatst van een bevriend verkoper dat hij op een beurs bij strad. serienummers tegenkwam die helemaal niet konden.
Daar zaten volgens hem gewoon andere "goedkopere" ventielhuizen tussen.
HEt schijnt dat er stakingen en problemen zijn geweest bij bach usa waardoor er problemen waren met de onderdelen etc...
HEt precieze verhaal weet ik niet. Ben blij dat ik een oud bach trompetje heb en geen nieuwe. Hoor van veel muziekwinkels/collega's e.a. dat Bach de laastste jaren niet veel punten scoort qua legeringen, prijzen, service etc....
dus...

tja...
:oops:

Ow...

Nou, ik hoor anders een hoop positieve ervaringen over de nieuwe Bach C trompetten. En dat er zelfs mensen zijn die die instrumenten verkiezen boven die fenomenale Yamaha's... Maar goed, misschien hebben die het wel allemaal mis. Dat kan natuurlijk.

Of misschien zou je gewoon zelf moeten proberen. En niet alleen maar afgaan op wat pietje van 3 hoog achter beweert. :)

Jij werkt dus voor Bach... ok... kan...
maar eh... help me ff...
Als jij een hoop positieve reacties hoort dan hoor je die natuurlijk niet van Pietje van 3 hoog achter maar van Loetje van 2 hoog naast?
kom op gast... pffff

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 nov 2008 06:30 

Ach ja. Ik hoor verhalen, en ga vervolgens kijken wat ik daar zelf van vind.
Dus inderdaad, een combi van Loetje van 2 hoog achter, en mijn eigen ervaringen.

:wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 nov 2008 08:43 

camel schreef:

joostv schreef:
Als jij een hoop positieve reacties hoort dan hoor je die natuurlijk niet van Pietje van 3 hoog achter maar van Loetje van 2 hoog naast?

:lol: :lol: :lol:

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur