trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Ik kan het niet!
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 17 apr 2026 19:38

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 feb 2005 11:17 

Precies!
Als mensen tegen mij zeggen dat ik er niets van bak ga ik ook echt niet beter spelen!
Als mensen zeggen dat ik het heel goed deed, maar aan sommige puntjes nog wat meer andacht moet schenken, ga ik daar echt m'n best voor doen en dus automatisch beter spelen!
Zo speel ik op dit moment als ik les heb de sterren van de hemel, maar bij ons in de harmonie als een natte krant! (Heb het daar op het moment niet echt naar m'n zin!) En als een dirigent dan ook alleen de slechte, negatieve punten er uit pikt ga ik me zitten ergeren en nog slechter spelen!
Zit allemaal tussen de oren, maar het is wel een soort wisselwerking!
Voor mij dan!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 feb 2005 21:26 

zo bedoelde ik het ook niet( "er niks van bakken".....)

ik zei er ook bij "een beetje plagen", misschien verkeerd geinterpreteerd door sommigen

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 maart 2005 19:26 

Ja mannen... Ik bezoek deze site zo eens in de paar weken en toch wel maf al die reacties op mijn suggestie dat Basild beter zou stoppen. Toch wel even verduidelijken dat ik het aan de ene kant wel redelijk ongenuanceerd op het forum heb geslingerd, maar anderzijds... 2 mogelijkheden denk ik.

Ofwel gaat het echt niet en dan moet je er ook niet zo over neuten op dit forum denk ik. Sorry als ik (weer?) even grof ben, maar voor sommige mensen ligt trompet écht niet en (daar ga ik weer) die gaan het waarschijnlijk ook nooit kunnen. Dit forum heet 'problemen en oplossingen' en niet 'dramatiek en groepstherapie'. Als je vindt dat het totaal niet lukt, zoek dan een andere hobby: verzamel postzegels, doodsprentjes, gebruikte theelichtjes,... deugdelijke hobbies die volgens mij minder frustratie kunnen opleveren dan een instrument bespelen.

Ofwel lukt het niet en moet je hier (en aan jezelf) een beetje serieuze en gerichte vragen gaan stellen, massa's studeren, investeren in een (betere?) leraar of studiemateriaal,...

Misschien zou ik dit forum beter wat in de gaten houden, vooraleer ik hier een trompet-fatwa aan m'n been heb.

tv

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Alle tijden zijn GMT + 1 uur