trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Marcheren
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 17 apr 2026 19:38

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 67 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 sep 2004 00:04 

rrrrrrrr, terug naar de jaren 50, orde en tucht. Ben ik allergisch voor :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 sep 2004 00:03 

Orde wel ( tijdens het spelen dus) , tucht absoluut niet! Het is een afspraak die je met elkaar maakt en waar je allemaal mee kunt leven, meer niet. Niks politieks en niks engs. Jaren 50 zijn heel lang geleden en na die tijd is er volgens mij ( ben van ver na die tijd!) heel veel veranderd en is het bij de show en marching bands en drum en bugle korpsen in Nederland ook muzikaal enorm gegroeid.
Bij de top zitten gewoon heel erg goeie muzikanten, krijgt de jeugd les van top muzikanten en wordt er veel muziek speciaal voor deze groep gecomponeerd, en dat zijn zeker niet allemaal marsen. Ook komen er top muzikanten uit deze tak van cultuur die ook hun weg naar de grote (zittende) orkesten al hebben gevonden.

Als het je niet aantrekt moet je het vooral niet doen, vind je het leuk dan kun je je ei prima in Nederland kwijt. Ik vind het leuk om te doen, om met elkaar een product te maken, het te laten zien en te merken dat het publiek het leuk vind en kan waarderen. De lol zit hem voor mij in het zo goed mogelijk uitvoeren van alles en dat geldt dus voor zowel het muzikale als het ook de exercitie, dat er een groot publiek is wat dat kan waarderen is leuk maar voor mij niet de hoofdmoot.

Voor de liefhebbers en zij die het wel eens in zijn meest optimale vorm willen zien kan ik de site www.dci.org van harte aanbevelen. Er stonden video beelden op, van de laatst gehouden finales ( de winnaar haalt 98,7 uit de maximale 100), weet niet of ze er nog op staan.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 sep 2004 08:05 

Callichioadict schreef:
Orde wel ( tijdens het spelen dus) , tucht absoluut niet!

Ontucht?
Ik wil het weer niet weten, zeker?

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 67 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Alle tijden zijn GMT + 1 uur