Citaat:
Ik zou hier heel erg voorzichtig mee zijn, zeker in een fanfare waar om je heen niemand een popgeluid heeft, en van gedegen sectiespel geen sprake is.
het is niet omdat je met een fanfare-trompetsectie speelt dat je die borsato bijv niet kan doen klinken zoals hij hoort hoor.... bij ons in de fanfare speelt niemand met een popgeluid, maar als we Borsato, Estefan, of andere spelen staat ie wel als een huis.. maar goed.. (heeft uiteraard niets met de vraag te maken)
ik ga meer akkoord met bobby shew.... the right equipment for the right job.
als je je halfweg een concert of opname (dan mss noge wel in meerdere takes) kapot blaast omdat het te zwaar is... dan helpt een ander mondstuk gewoon... die Borsato heb ik ook nog gespeeld, in een mix( eerst dromen zijn bedrog) en das toch serieus pompen.... die speel ik ook op mijn reeves die meer geschikt is zowel qua klank als voor de uithouding. niet iedereen heeft chops waarmee hij/zij moeiteloos zulke muziek zit te knallen....
en als je het vet wil doen klinken dan kost je dat toch meer energie op VB C dan op een reeves S