Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
| Auteur |
Bericht |
|
bianca
|
Berichttitel: Geplaatst: 09 nov 2001 10:25 |
|
Geregistreerd: 10 okt 2001 13:25 Berichten: 9 Woonplaats: alphen aanden rijn
|
|
Jeroen, graag gedaan!! Ik ben allergisch voor geparfurmeerde scheerschuim dus laat die bus maar zitten. Toch bedankt voor het aanbod. Verder alles goed?
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
brassman
|
Berichttitel: Geplaatst: 11 nov 2001 21:12 |
|
Geregistreerd: 27 okt 2001 18:00 Berichten: 58 Woonplaats: Rotterdam
|
|
Mijn ervaring met het scheren is dat je gezicht en je mond vaak zo "strak" aanvoelen na het scheren.Het is een ongemakkelijk gevoel met spelen,wat echter wel weer verdwijnt na enige tijd geblazen te hebben.(gelukkig maar).Mij baart me meer zorgen het eventuele snijden tijdens het scheren in eventueel je bovenlip of elders.Om dit allemaal maar te voorkomen,scheer ik me maar daags van te voren,zodat een snijwond uit te sluiten valt,zo vlak voor een concert.<br>Ik ken iemand die geregeld last heeft van een koortslip,nu....dat wens je ook niemand toe,want dan kan je je trompet maar beter even aan de kapstok hangen,maar dat is natuurlijk een heel ander verhaal.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
JeroenJongeling
|
Berichttitel: Geplaatst: 12 nov 2001 00:39 |
|
Geregistreerd: 18 sep 2001 12:34 Berichten: 863 Woonplaats: Amsterdam
|
|
Met een goed scheermes is de kans op jezelf te snijden minimaal. Ik scheer met de nieuwe gilette en ik heb me nog nooit gesneden. Ook de wilkinson is zeer veilig.
_________________ Ik verdien een hoop.....ik krijg alleen zo weinig!
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
brassman
|
Berichttitel: Geplaatst: 12 nov 2001 10:08 |
|
|
|
Jeroen,je gaat toch geen reclame maken voor de scheermesjes.....haha,maar ik begrijp wat je bedoelt....echter een sneetje is toch zo veroorzaakt en op een cruciaale plaats zou het je trompetspel kunnen beinvloeden,en dat sluit je uit door daaags er voor te scheren.<p>P.S. Gelukkig snij ik me ook niet zo vaak.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Hans
|
Berichttitel: Geplaatst: 12 nov 2001 20:36 |
|
Geregistreerd: 16 sep 2001 22:02 Berichten: 1706 Woonplaats: ´s-Hertogenbosch
|
|
wat een onderwerp.<br>Ga je ook harder spelen als je je benen scheert?<p>En moet je voor latin-stukken je bikinilijn bijwerken?<br>
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
JeroenJongeling
|
Berichttitel: Geplaatst: 12 nov 2001 21:16 |
|
Geregistreerd: 18 sep 2001 12:34 Berichten: 863 Woonplaats: Amsterdam
|
|
Je MAG het lezen, het HOEFT niet! Er zullen ook mensen zijn voor wie dit een serieus wekelijks terugkerend probleem is. Ik probeer alleen maar de discussie gaande te houden, niet alleen op dit vlak maar ook elders in het forum. Gun ieder z'n mening AUB!
_________________ Ik verdien een hoop.....ik krijg alleen zo weinig!
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
brassman
|
Berichttitel: Geplaatst: 13 nov 2001 09:07 |
|
|
|
Ik sluit me volkomen bij de vorige schrijver aan .
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
A3aan
|
Berichttitel: Geplaatst: 13 nov 2001 11:20 |
|
Geregistreerd: 18 sep 2001 07:46 Berichten: 764 Woonplaats: Utrecht
|
|
Zoals je had kunnen zien aan de vele reacties, Hans, is dit een onderwerp wat veel mensen dus herkennen!!
_________________ ...koffie met iets lekkers .NL
|
|
| Omhoog |
|
 |