trompet.nl > forum > Toon onderwerp - oproepje
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 17 apr 2026 18:18

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: oproepje
BerichtGeplaatst: 18 aug 2004 19:10 

hoewel ik me er zelf ook wel schuldig aan maak zie ik heel veel topics verzandden in slap geklets, en opmerkingen over en weer die totaal niks meer het onderwerp te maken hebben. Juist voor dergelijk gepraat is nu de loungeroom. Ik verzoek iedereen ( en mezelf hiermee ook) om dat te voorkomen en het off topic gezwam te bewaren voor de loungeroom. Zo heeft de topicstarter meer aan zijn topic, en kunnen meer mensen inhoudelijk reageren, ipv eerst bladzijden terug te moeten lezen voor er weer een zinvolle reactie staat.

als je ergens geen weet van hebt, is niet erg, maar post dan niks en probeer er wat van te leren.

Nogmaals ik was mijn handen zeker niet in onschuld, maar ik denk dat iedereen deze schoen maar ff moet aanpassen, en driemaal moet gaan denken of een reactie wel in een topic thuis hoort. Met VR. groet...

camel

Share on Facebook Share on Twitter Share on MySpace Share on Delicious
 Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 aug 2004 19:45 

Ik ben het helemaal met je eens!!!!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 aug 2004 19:54 

top! zo houden we het forum zo schoon mogelijk en zo leuk mogelijk voor iedereen... :D

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 aug 2004 20:05 

Ik denk dat het nu duidelijk is en dat er vandaag genoeg over gezegd is!
Ik weet zeker dat iedereen het er mee eens is en dat niemand wil dat dit informatief bedoelde forum uitgroeit tot een of andere ordinaire chatroom!

Ik heb overigens wel het idee dat er de laatste tijd weer wat meer serieus gepost wordt, dat het nieuwtje van de lounge room er weer vanaf is, zeg maar!
Wel een top idee, vind ik trouwens! :lol:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 aug 2004 20:47 
Moderator

ook ik ga hierin niet vrijuit, maar het is goed dat iemand het eens zegt.
Zoals frank al eerder in een ander topic aangaf een moderator erbij zou geen gek idee zijn.

ennehh een beter forum begint bij jezelf :lol:

Profiel  

Berichttitel: Re: oproepje
BerichtGeplaatst: 18 aug 2004 21:38 

camel schreef:
hoewel ik me er zelf ook wel schuldig aan maak zie ik heel veel topics verzandden in slap geklets, en opmerkingen over en weer die totaal niks meer het onderwerp te maken hebben. Juist voor dergelijk gepraat is nu de loungeroom. Ik verzoek iedereen ( en mezelf hiermee ook) om dat te voorkomen en het off topic gezwam te bewaren voor de loungeroom. Zo heeft de topicstarter meer aan zijn topic, en kunnen meer mensen inhoudelijk reageren, ipv eerst bladzijden terug te moeten lezen voor er weer een zinvolle reactie staat.

als je ergens geen weet van hebt, is niet erg, maar post dan niks en probeer er wat van te leren.

Nogmaals ik was mijn handen zeker niet in onschuld, maar ik denk dat iedereen deze schoen maar ff moet aanpassen, en driemaal moet gaan denken of een reactie wel in een topic thuis hoort. Met VR. groet...

camel

wij gaan allemaal zeeeer goed ons best doen :!: :!: :!: :!: :!:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 aug 2004 21:47 

Mee eens Camel; ik zal me d'r ook wel eens schuldig aan maken, maar ik zie ook liever dat de offtopic onderwerpen in de lounge blijven. Mij zul je ook niet echt vaak in de lounge vinden. Ik vind het ook leuk voor bepaalde mensen dat ze hier naar hartelust kunnen posten (ik zie bijvoorbeeld dat harpje in 1 maand bijna 500 berichten plaatst, die toch grotendeels in de 'lounge' categorie vallen; daar is verder niks mis mee, maar hou ze dan ook in de lounge!). Ook zie ik vaker persoonlijke gesprekken ontstaan die misschien beter via msn of prive berichten oid gevoerd zouden kunnen worden.

Een moderator zou een goed idee zijn inderdaad.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 aug 2004 13:24 

Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die vrijuit gaan, maar dat is toch ook helemaal niet belangrijk!?
Het mag volgens mij best een beetje luchtig blijven, anders krijgen we zo'n saai forum als dat van trombones.nl waar misschien een keer in de week iemand komt!
Als je bij ieder woord moet gaan nadenken of het wel of niet kan en of het niet meer in de lounge room thuis hoort kan je straks niets meer schrijven en blijven er zeker mensen weg!
Het moet gewoon binnen de perken blijven en niet te veel afwijken van het onderwerp!

Punt.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur