trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Lipprotector
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 17 apr 2026 12:20

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Lipprotector
BerichtGeplaatst: 01 nov 2005 19:59 

Hallo allemaal,

Ik geef les bij een jeugdkorps, waar veel kinderen zitten die last hebben van beugels. Ik was er een beetje zat van, want ik kon gewoon horen dat sommige mensen er zoveel last van hebben dat klank, bereik, eigenlijk alles minder werd :( .
Ik ben op zoek gegaan naar een oplossing en vond het volgende :arrow: de lipprotector van Jet Tone. Ik heb er zelf geen ervaring mee (heb zelf wel een beugel gehad) maar misschien zijn er mensen hier op het forum die er ervaring mee hebben. Het zou mooi zijn als er mensen zouden zijn die ervaring kunnen delen, omdat mijn de beugels een groot probleem zijn voor muziekmakend Nederland....

Bij voorbaat dank, Johan

Share on Facebook Share on Twitter Share on MySpace Share on Delicious
 Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 nov 2005 20:00 

Mijn muziek leraar vertelde mij dat hij in zijn egerlander kapel een trompettist had zitten die een plakbandje op zijn bovenlip deed.. dan hield hij het langer vol...

Heb het geprobeerd.. het werkt wel tegenstrijdig.. maar het werkt wel!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 nov 2005 21:03