Hey iedereen,
Ik zit met een probleempje en ik hoop dat iemand een oplossing weet. Ik heb sinds mn achtste met plezier trompet gespeeld maar sinds ik ben gaan studeren is het een beetje verwaterd. Nu wil ik weer beginnen met trompet spelen maar doordat ik ben vergete mn ventielen te onderhouden tijdens deze periode zit er nu eentje muurvast. Ik durf het niet te forceren want ik heb met andere trompetten gezien wat er dan kan gebeure. Hebben jullie tips hoe ik em los kan krijgen? Of moet ik langs een instrumentenwinkel?
alvast bedankt!
Geregistreerd: 21 jun 2005 12:24 Berichten: 134 Woonplaats: Hilversum
Een grote hoeveelheid kruipolie(of ventiel olie) gebruiken. En dit rond het ventiel gieten. Even laten kruipen. Dan wil ie nog wel eens loskomen.
Krijg je dat niet, dan is het slimste om even naar een muziekwinkel te gaan. Die hebben 'm vaak zo los. Zonder dat er ook maar iets beschadigt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen