trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Studeren op 2 verschillende trompetten
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 17 apr 2026 19:58

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Studeren op 2 verschillende trompetten
BerichtGeplaatst: 17 apr 2008 08:04 

Ik studeer nu op twee verschillende trompetten, omdat ik in het weekend bij mijn vriend zit in Brabant en doordeweeks in Alkmaar woon op kamers.

Nu vroeg ik mij af of dit kwaad kan??

De trompet waar ik in Someren op speel is niet echt geweldig en speelt ook niet echt lekker (Amati) en ik merk wel aan mezelf dat ik elke keer weer moet omwennen naar mijn Bach, die ik in Alkmaar heb staan en die wel geweldig speelt.

Share on Facebook Share on Twitter Share on MySpace Share on Delicious
 Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 17 apr 2008 08:19 

Ja, het schijnt dat als je dat langer dan 3 weken doet, je daar zo van achteruit gaat dat je nooit meer kan spelen. Ook kan je er doof van worden....
:roll:
Wat je zelf vindt natuurlijk, als je het kut vindt om op een mindere te moeten spelen, of dat je moet wennen als je switcht doe je het lekker niet. Als je er geen hinder van hebt en je gaat net zo hard vooruit als normaal, doe je het lekker wel.
IK zou het niet doen, want IK vind het niet relaxed.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 17 apr 2008 08:38 

haha.... :lol:

Ik vind het op zicht niet echt relaxed, maar ook niet om mijn toeter elke keer mee te slepen. Ben wel zo verslaafd, dat ik elke dag wil toeteren...en vooral in het weekend op de boerderij, waar niemand last van me hebt en ik tot 's avonds laat kan toeteren ( tot mijn vriend gek van me wordt :wink:) en waar ik lekker kan klooien op het apparaat zonder mensen te vervelen.... (hoogstens de beestenbende)