Het BE boekje draait om 1 principe: De mogelijkheid (lichamelijke vaardigheid) om je lippen van binnen naar buiten te draaien en andersom. Dus simpel gezegd van gesealed naar de negerzoen positie. En uiteraard om ook in die posities te spelen.
Doordat dit boekje je tijdens het spelen laat switchen tussen al deze extreme standen kom je in lipposities waar je normaal nooit zou komen.
Wanneer je problemen hebt met je embrochure KAN dit een EYE OPENER zijn en dat is in mijn ogen het enige DOEL van dit boekje.
Mij heeft het afgelopen jaar van mijn embrochure problemen afgeholpen. Ik speelde een beetje richting negerzoen positie waardoor bv al mijn aanzetten indirect waren. Nadat ik BE een paar maanden gebruikt had draaide alles wat meer naar binnen waardoor ik weer een stuk makkelijker ging spelen.
Als je geen problemen hebt weet ik niet of het een aanrader is. Hoogstens als je nieuwsgierig bent. Wie weet helpen de extreme posities je nog meer op weg?
Oja, en toen ik aan het boekje begon kon ik een Eb boven de balk spelen. Nu volgens mij nog steeds en geen noot hoger.