toet'n!! schreef:
wat is binnenkort?
Zelf heb ik ook een beugel gehad.
Met de vrees op een bult kritiek:
Mij heeft het juist geholpen om het wel een beetje te forceren, net ff over de "grens" heen gaan. Ik was behoorlijk snel gewend geraakt aan de nieuwe stand van mijn tanden.
Maar als je echt binnen nu en twee weken je examen hebt zou ik dit "forceren" niet meer doen, er is natuurlijk een risico dat je wat je tot nu toe hebt opgebouwd in één klap weer afbreekt door overbelasting of iets in die geest.
Dan is m'n tip: langzaam opbouwen (tijdsinterval tussen je twee oefensessies verkleinen of je oefensessies langzaam verlengen).
én als je examen helemaal mocht mislukken vanwege het beugelgedoe (waarschijnlijk zal dat uiteindelijk wel meevallen) kan je het altijd later nog een keer proberen.
Dat is toevallig! Binnen 2 weken heb ik examen! En ik wil het eigenlijk niet nog een keer proberen want ik doe dit nu ook onder mij niveau...ik heb een paar jaar geen les gehad en sinds 3 jaar vind ik de muziek weer leuk en ben ik een half jaar geleden weer begonnen met lessen. A mocht ik overslaan en nu doe ik B. Dus falen is geen optie!