trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Labello?
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 18 apr 2026 06:27

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 54 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Ik gebruik
Labello (of ander middel) 49%  49%  [ 25 ]
Geen Labello (of ander middel) 51%  51%  [ 26 ]
Totaal aantal stemmen : 51
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 jan 2006 12:08 

Omdat het zooooo verslavend is, gebruik ik het eigenlijk nooit. Alleen als het erg koud is, en ik veel motor rijd moet het wel. In dat geval gebruik ik neutrogena, werkt echt goed. Ik heb ooit bepaalde medicijnen gehad waardoor je helemaal uitdroogt. Dan moet je wel aan die middeltjes. Dan kom je erachter dat labello voor geen meter werkt, het even vet houdt en je vervolgens blijft smeren. Het enige wat bij mij werkte was neutrogena. Verkrijgbaar bij de drogist..

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 jun 2006 14:12 

ik smeer er gewoon vaseline op...werkt veel beter dan al die labello-variaties...

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 jun 2006 08:39 

Ik smeer ook vasaline op mijn lippen.

Mijn leraar zegt dat mint (wat in sommige labello zit) een klein effect op je lipspieren kan hebben.
Dit is de reden waarom hij ook geen labello gebruikt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 jun 2006 13:14 

Ik gebruik ook de "standaard" (blauwe dop) labello. Geen mint en werk goed.
Ook de "tube van Hans" gebruik ik, echter alleen meteen na de optredens. Dit in verband met de smaak.

http://www.jamopa.com
http://www.theriveraabigband.nl

Profiel  

Berichttitel: zomer tip
BerichtGeplaatst: 08 jul 2006 21:05 

"s winters aan de labello, T-tree-balm, blistex ... whatever, als t maar beschermt tegen uitdrogen door fietsen/motorrijden.

maar: tip voor de geplaagden met koortslip onder ons: 's zomers een lipbalm met factor 20! Dit reduceert de kans op t ontwikkelen van een koortslip aanzienlijk en zorgt ervoor dat je door kunt tetteren.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 jul 2006 08:58 

Labello is prul, moet iets anders nemen. Is ook veel te vettig en kan de lippen te week maken. Voorkomt ook alleen maar, voor sommigen is dat goed, maar dan zou ik toch nog altijd iets anders pakken.
Als ik ergens binnen zit en het is daar zeer droog, dan kunnen mij lippen openspringen.
Dan moet ik het direct kunnen insmeren anders kan het na 30 min. al opgengesprongen zijn. Als het open is krijgt Labello het zeker niet dicht, dan moet ge zowiezo al iets anders nemen, is het echt groot, dan moet ge iets hebben met antibiotica, moet dan gereedgemaakt worden door een apotheker en is een voorschrift van een geneesheer nodig.
Ik gebruik een lippenbalsem die heet Neutrogena, herstelt ook intensief, voor gekloofde, gebarsten lippen.
Verzacht (maar toch niet zo fel als Labello), herstelt hydrateert.
Schijnt van het betere te zijn, is verkrijgbaar in de apotheek, zelf ben ik er content van en zal nooit meer Labello pakken.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 54 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Alle tijden zijn GMT + 1 uur