trompet.nl > forum > Toon onderwerp - HELP, ik veroorzaak overlast!
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 18 apr 2026 16:11

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 45 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 mei 2008 13:55 

diederik schreef:
Thanks, Thomas, zo kan iedereen het idd lezen, die site werkt steeds niet.

En saniejjj: http://www.musicallin.nl/aanbiedingen
hier staan o.a. Wallace en Best Brass bij.
Persoonlijk vind ik Wallace iets makkelijker spelen, maar de Best Brass moffel je wat makkelijker weg in je koffer :wink:

Volgens mij is die Wallace die bij de aanbiedingen staat voor hoorn en niet voor trompet, of heb ik het nu mis?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 mei 2008 14:14 
Moderator

Une BACHuettje schreef:
diederik schreef:
Thanks, Thomas, zo kan iedereen het idd lezen, die site werkt steeds niet.

En saniejjj: http://www.musicallin.nl/aanbiedingen
hier staan o.a. Wallace en Best Brass bij.
Persoonlijk vind ik Wallace iets makkelijker spelen, maar de Best Brass moffel je wat makkelijker weg in je koffer :wink:

Volgens mij is die Wallace die bij de aanbiedingen staat voor hoorn en niet voor trompet, of heb ik het nu mis?

Klopt, maar ze zijn voor diverse instrumenten, dus uiteraard ook voor trompet, verkrijgbaar. :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 mei 2008 07:42 

Ik kan wel zeggen dat ik een gezegend mens ben met mijn buren. Ze doen er nooit moeilijk over. Toen we naast drie trompetten in huis ook nog eens een piano erbij kwam, was de reactie alleen 'We hoorden al zoiets...'. Mijn buren zijn vaak op vakantie (maar als ze niet op vakantie zijn, altijd thuis) en ze zeggen dat ze het al niet eens meer horen als we spelen, mooi toch? Laatst heb ik ze een kaartje voor een concert gegeven en ze vonden het fantastisch. 's Avonds laat na afloop van het concert kwam er een kaart door de bus, waarin ze me hartelijk bedankte en dat ik zoveel mag oefenen als ik wil. Lief toch? Verder in de straat is er weinig commentaar, zo nu dan hoor ik dat ik vooruit ben gegaan. Maar waarschijnlijk komt dat omdat ze denken dat er maar één trompet speelt, maar het zijn er drie. Het niveau zou nogal schommelen als het een dezelfde trompettiste was haha.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik eigenlijk altijd op vaste tijden speel. Op zondag met demper, ik woon in een vrij reformatorische buurt. En als ik begin met spelen 's avonds na zeven uur pak ik de demper. Ben ik al aan het spelen en wordt het later dan zeven uur speel ik zonder door. En verder gewoon zo vaak en hard of zacht als ik wil. (met raam gewoon open). Speel verder ook eens wat leuks, met kerst wat kerst dingetjes en met sinterklaas wat kinderliedjes. Vind de buurt prachtig.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 mei 2008 10:49 

Als ik dit allemaal zo lees ben ik blij dat mijn overburen ook bij de vereniging spelen. :)

Ik zou gewoon lekker op schappelijke tijden blijven oefenen en als het goed gaat met de kerst eens een leuk trompet kaartje ofzo in de bus gooien bij de buren...

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 mei 2008 11:54 

Zoals gewoonlijk heb ik me weer veel te sappel gemaakt denk ik, want ik hoor nu niets meer van mijn achterburen :) Doe nu wel netjes het raam dicht en mijn deur open en blaas richting de overloop, zal ook wel schelen :D (Uiteraard gaat dat alleen als er voorderest niemand thuis is)

Heb via marktplaats een silent brass bestelt, want ik wil toch eigenlijk wel langer kunnen oefenen als een half uurtje. Een half jaar terug hield ik het maar een half uurtje vol, maar tegenwoordig begin ik dan pas echt lekker te spelen.

Ik ga weer vol goede moed naar mijn examen toewerken!

Iig bedankt voor alle reacties hier! :D

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 45 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Alle tijden zijn GMT + 1 uur