trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Ergenissen tijdens een optreden.
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 18 apr 2026 09:24

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 184 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 jan 2006 12:44 

Leuke dirigent zeg...
Laat hem je in ieder geval een kans geven.
Heb je nog les? Dan kun je er ook met je leraar over praten.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 jan 2006 12:58 
chantallie1988 schreef:

Dus ik begin me steeds meer aan die gast te ergeren. Ook toen ik de enige trompetist(e) op de rep. was, en we een nieuw nr kregen, kreeg ik wel de partij waar de solo opstond, maar ik moest de 1e keer maar niet meedoen want dat was te moeilijk (mag ik dat aub zelf uitmaken dacht ik). Wss mag ik deze solo wel spelen op de rep. maar met het concert weet ik alweer zeker dat hij niet wil dat ik het speel. Heel motiverend :?

Dan ga je de volgende keer toch weg, dan zeg je zoiets van: Als je mij niet nodig heb waarom ben ik hier dan, kan ik toch beter naar huis toe ?

Ik weet het, het is niet de beste oplossing..

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 jan 2006 13:23 

Ja ik heb nog les. doe dit jaar mn D- examen.

ik heb er ook idd over ged8 om geen solos meer te spelen op de rep. omdat k ze met t concert ook neit mag. Zalk vandaag s mee beginne. Kijken of ie dan nog steeds zegt dat k t niet mag. dan vraagt ie egt wel... chantal waarom speel je die solo niet ..

BTW, hij zegt wel dat ik op 1e trompet mag blijven zitten omdat die andere 2 er nooit zijn, en dat zou oneerlijk zijn. Ik mag alleen geen solos op concerten denk ik. Geen ervaring he :p

Trompet en Bugeldag met Andre Heuvelman 1 maart 2008! Be There!!!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 jan 2006 13:34 

chantallie1988 schreef:
Ja ik heb nog les. doe dit jaar mn D- examen.

ik heb er ook idd over ged8 om geen solos meer te spelen op de rep. omdat k ze met t concert ook neit mag. Zalk vandaag s mee beginne. Kijken of ie dan nog steeds zegt dat k t niet mag. dan vraagt ie egt wel... chantal waarom speel je die solo niet ..

BTW, hij zegt wel dat ik op 1e trompet mag blijven zitten omdat die andere 2 er nooit zijn, en dat zou oneerlijk zijn. Ik mag alleen geen solos op concerten denk ik. Geen ervaring he :p

Is dat die harmonie van Oisterwijk waar Danny Oosterman weleens voor gestaan heeft?

Welke dirigent staat er nu voor dan?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 jan 2006 13:37 

PieterBastrombone schreef:
Is dat die harmonie van Oisterwijk waar Danny Oosterman weleens voor gestaan heeft?

Geen idee. het is gewoon Harmonie Orkest Oisterijk. Misschien heeft Danny Oosterman ooit voor Asterius gestaan???

Nu staat er Stephan van der Maas bij ons.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 jan 2006 13:42 

chantallie1988 schreef:
PieterBastrombone schreef:

Geen idee. het is gewoon Harmonie Orkest Oisterijk. Misschien heeft Danny Oosterman ooit voor Asterius gestaan???

Nu staat er Stephan van der Maas bij ons.

Ja daar heeft Danny zeker een poosje voor gestaan, jullie zijn concertafdeling dan. Ik denk dat hij er een jaartje of 3 niet meer voor staat. Maar misschien nog wel langer als jij hem niet kent... :wink:

Stephan van der Maas ken ik zo niet uit mijn hoofd

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 jan 2006 13:47 

Nou ik denk dat hij voor Asterius heeft gestaan, omdat voor Stephan piet van Campenhout er stond en Frank huppeldepup (ken k nie verder)
zelf zit k pas 3 jaar bij t harmonieorkest, vantevoren alleen bij t opleidingsorkest.

op deHOOsite staat wel iets over stephan mocht je geinteresseerd zijn.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 jan 2006 14:07 

Ok bedankt voor de link.. als het een concertafdelign orkest is, dan is het die die ik bedoelde.

Verder valt me trouwens op dat je nog maar net uit het opleidingsorkest komt, en geboren in 1988?? Heel indrukwekkend dat je nu al voor D-examen gaat, luister maar niet te veel naar de dirigent, maar blijf gewoon doorgroeien, dan kom je er zeker wel! Maar zoals mijn voorgangers al zeiden, ga eens met hem erover praten in een goed gesprek, want het is belachelijk om iemand niet te laten spelen vanwege gebrej aan ervaring... hoe sneller en meer je mensen solist laat zijn hoe beter ze ontwikkelen, want ervaring krijg je alleen door het te doen.

Bij mijn roots-fanfare (ook concertafdeling, Andels fanfare corps) kunnen we in ieder geval nog wel een goede trompettist gebruiken :wink: ....

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 184 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur