nou dehaanmuziek daar zat ik eigenlijk ook aan te denken Volgens mij kunnen ze er moeilijk onderuit.
Fouten maken is menselijk, ook al is het nu erg zuur. Ook al heb je iets zwart op wit, als de muziekschool een fout heeft gemaakt, heeft dat verder geen waarde.
Geregistreerd: 03 feb 2004 20:39 Berichten: 3151 Woonplaats: Kortenhoef
bartjefrit schreef:
harpje schreef:
nou dehaanmuziek daar zat ik eigenlijk ook aan te denken Volgens mij kunnen ze er moeilijk onderuit.
Fouten maken is menselijk, ook al is het nu erg zuur. Ook al heb je iets zwart op wit, als de muziekschool een fout heeft gemaakt, heeft dat verder geen waarde.
Dat denk ik ook!
Het was ook niet erg serieus bedoeld, maar meer een soort hart onder de riem voor Girlpower!
Geachte ouder/verzorger,
Wij vinden het plezierig dat uw zoon/dochter voor de muziekauditie is geslaagd en zullen Daphne volgend jaar graag als leerling aan onze school verwelkomen
Nee hoor, ik ga dr geen punt van maken. 't Is nu eenmaal zo en dit is gewoon een domme fout van hun.
Geregistreerd: 06 jun 2005 19:10 Berichten: 45 Woonplaats: Voorhout
Wel slordig hoor... Jou nog een beetje false hoop lopen geven... Volgens mij is die organisatie overal hetzelfde.. Ik weet pas sinds twee weken dat ik komdende maandag tentamen moet doen.. En dat is echt alleen omdat ik er zelf bijna dagelijks om heb gevraagt...
_________________ Yesterday is History
Tomorrow is a Mistery
Today is a Present
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen