trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Haagse cultuurvernielers..
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 18 apr 2026 07:34

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 aug 2007 11:55 

Ja Ik las daarstraks al dat weer het een en ander is teruggedraaid in het concept. Het geld nu niet meer voor muziekkorpsen en gemeentes krijgen de ruimte om de regels zelf te versoepelen.

Het zou voor mijn club(een drum & bugle corps) echt een ramp zijn als dit doorgezet zou zijn geworden.
Mijn club repeteert 's winters alleen binnen op zaterdag 5,5 uur. En 's woensdags 2,5 uur. Dan zouden we daar al dik overheen zitten. Al is ons gebouw redelijk geïsoleerd, met 40 toeters in een zaal is het toch enigzins hoorbaar.
's Zomers zou met deze regels helemaal een feest zijn aangezien we dan buiten repeteren en dan op zaterdag nog 3 uur erbij. Tel daarbij nog soms wat extra repetities bij op. Dan overscheiden we de norm wel heel erg.
Ons trainingsveld ligt wel in de bossen ver van de bewoonde wereld alleen de mensen op het nabij gelegen gehandicaptenzorgterrein horen het, maar die vinden het vaak alleen maar prachtig.

Maar de overheid doet vaker moeilijk, wij moeten straks van ons terein af(word volgebouwd) maar de gemeente(Hilversum) doet niet bepaald heel veel moeite om iets nieuws te vinden. Maarja 90 hangjongeren erbij, da's volgens mij ook weer niet de bedoeling.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 aug 2007 12:37 

@Chris_sop: bekend probleem. Wij zitten in de A-class (Showband 75, Leidschendam) en zitten met hetzelfde probleem. Ik kan me voorstellen dat jullie daar al helemaal last van hebben met al die horns!

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur