Raak enthousiast voor een dag met allemaal trompetisten, dus hierbij een kleine inventarisatie met ideeëtjes....
Wat was het adres van de locatie in Kortenhoef?
Ik ben er namelijk voor om een locatie uit te zoeken die voor ieder goed te bereizen is, dus vlakbij een station. Dan is inderdaad Utrecht of omgeving een goede keus, maar zou het eigenlijk nog wel dichter bij Utrecht willen hebben.....
Wat hebben jullie tijdens de workshop gedaan van Erik Veldkamp? Is het programma er nog van? Wat waren sterke punten tijdens die dag/workshop? Wat zou je voor de volgende keer anders willen hebben?
Ik gooi nu wat ideeën eruit die in mij opkomen:
- het lijkt mij wel een leuke om de dag te organiseren in een stad dat men daarna (na bv
de workshop) de kans hebben om in een cafe nog wat na te praten.
- of misschien is het een idee om een ruimte van een kroeg af te huren, hier in Nijmegen
kun je dat bij bepaalde kroegen doen weet ik (moeten er geen andere bezoekers zijn).
Wat zijn punten die jullie naar voren willen laten komen als we een dag organiseren?
Ik zou persoonlijk graag een gedeelte willen zien waarbij we van professionals wat leren, maar ook de kans om met elkaar te kunnen spelen, van elkaar te leren, de nieuwe inzichten te oefenen met elkaar.
Zou het leuk vinden om hier reacties op te krijgen, Kunnen we alvast met elkaar wat brainstormen!!!!
Groeten van Marleen.