Nu ik ff.........
als ik van een onderwerp geen verstand heb, zie je mijn reactie er niet tussen staan. Maar als ik dan een onderwerp plaats omdat ik denk dat jullie er waarschijnlijk meer vanaf weten dan ik, en graag jullie mening wil, krijg ik bijna alleen maar onzinreacties.
Ik vroeg niet om flauwe (eeuwenoude) grappen over klarinetten, maar om serieuze reacties op mijn onderwerp.
PS......ik vind trompettisten helemaal niet saai en vervelend.....het zijn waarschijnlijk de gezelligste muzikanten (op misschien de bassisten na), maar verhef jullie nu niet tot een soort edelras, want een muzikant is gewoon een muzikant.....of ie nu trompet speelt of klarinet.
Ik ben het eens met je dat je geen reacties moet posten als je geen verstand hebt van trompetten, dat probeer ik ook niet te doen.
Maar ik probeer om van jullie (serieus) te horen of jullie ook ideeen hebben over onderwerpen die muzikanten bezighouden, zodat we misschien nog iets van elkaar kunnen leren. Als jullie dat niet kunnen waarderen, dan wordt het HOOG tijd voor
www.windmusic.nl
Trouwens, mensen die serieus gepost hebben, bedankt voor de goede tips, ik ga er achteraan!!