trompet.nl > forum > Toon onderwerp - combinatie trompet en klarinet
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 17 apr 2026 21:04

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 aug 2004 09:13 

Callichioadict schreef:
Wat was ook weer het verschil tussen een goede en een slechte klarinet ??

Goeie branden langer! 8) :P :twisted: :wink:

Dit grapje heb ik van jouw hand nu al 5 keer voorbij zien komen! Niets origineels op het repertoire???

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 aug 2004 09:19 

Meissie schreef:
Callichioadict schreef:

Goeie branden langer! 8) :P :twisted: :wink:

Dit grapje heb ik van jouw hand nu al 5 keer voorbij zien komen! Niets origineels op het repertoire???

ik snap jullie klarinettisten niet, jullie zitten te zemelen dat we saai zijn, en weinig muzikaal, oke, best. Maar wat doen jullie dan hier op een trompettisten forum?? Zeker als jullie dat zo hardop zeggen, kun je ook alleen maar rare reacties verwachten. ( al helemaal als het meeste offtopic geklets bij jullie vandaan komt omdat jullie over trompetten nu eenmaal niet zoveel weten.)

no offence verder hoor, maar dat wilde ik toch ff kwijt

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 aug 2004 09:28 

camel schreef:
( al helemaal als het meeste offtopic geklets bij jullie vandaan komt omdat jullie over trompetten nu eenmaal niet zoveel weten.)

no offence verder hoor, maar dat wilde ik toch ff kwijt

Dat de meeste bijdragen van 'onze' klari-nét-nietten offtopic zijn had ik ook al eens voorzichtig in je 'kleine oproep' geplaatst; als het aan mij ligt blijven de houtblazers lekker in de Lounge Room, daar kan zonder probleem ge-ouwehoerd worden. Zinvolle bijdragen zijn van harte welkom in de overige fora natuurlijk!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 aug 2004 09:35 

Nu ik ff.........
als ik van een onderwerp geen verstand heb, zie je mijn reactie er niet tussen staan. Maar als ik dan een onderwerp plaats omdat ik denk dat jullie er waarschijnlijk meer vanaf weten dan ik, en graag jullie mening wil, krijg ik bijna alleen maar onzinreacties.

Ik vroeg niet om flauwe (eeuwenoude) grappen over klarinetten, maar om serieuze reacties op mijn onderwerp.

PS......ik vind trompettisten helemaal niet saai en vervelend.....het zijn waarschijnlijk de gezelligste muzikanten (op misschien de bassisten na), maar verhef jullie nu niet tot een soort edelras, want een muzikant is gewoon een muzikant.....of ie nu trompet speelt of klarinet.

Ik ben het eens met je dat je geen reacties moet posten als je geen verstand hebt van trompetten, dat probeer ik ook niet te doen.
Maar ik probeer om van jullie (serieus) te horen of jullie ook ideeen hebben over onderwerpen die muzikanten bezighouden, zodat we misschien nog iets van elkaar kunnen leren. Als jullie dat niet kunnen waarderen, dan wordt het HOOG tijd voor www.windmusic.nl

Trouwens, mensen die serieus gepost hebben, bedankt voor de goede tips, ik ga er achteraan!!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 aug 2004 09:39 

Meissie schreef:
Ik vroeg niet om flauwe (eeuwenoude) grappen over klarinetten, maar om serieuze reacties op mijn onderwerp.

[Limburger-modus]Flauwe grappen worden altijd gemaakt Meissie; heb jij al eens een Belgen-,Blondine-,Limburger-,of-wat-dan-ook-mop gehoord die ergens op gebaseerd is? [/Limburger-modus]

En nu met z'n allen terug naar het onderwerp!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 aug 2004 09:43 

weet ik ook hoor bartje :wink: Is ook niet erg, ben wel wat gewend. Wat ik alleen maar wilde aangeven dat er mensen zijn die andere mensen beschuldigen van off-topic kletsen, terwijl ze zelf net zo hard meedoen......

Verder inderdaad.....punt.
Ik vind het altijd errug gezellig en leerzaam met jullie, laten we dat zo houden!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 aug 2004 13:48 

Callichioadict schreef:

Goeie branden langer!

Hij werd echt aangegeven om in te koppen dus daar ben ik dan niks te beroerd om.
8) :evil: :twisted: :wink:

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur