Geregistreerd: 26 mei 2003 15:32 Berichten: 249 Woonplaats: Bilthoven
Ik ken ook maar weinig goeie trompettistes. In ieder geval geen trompettistes die hoger dan een F3 spelen en er ook nog een beetje leuk uitzien. Als ze goed kunnen spelen, zien ze er meestal niet uit...
Nee, helemaal niet. Trompetspelen gaat om veel meer dan alleen hoog spelen. Maar ik bedoel dat ik maar weinig trompettistes ken die goed hoog kunnen spelen. Ook hebben ze vaak wat minder "power". Trompetspelen bestaat uit vele aspecten, hoog spelen en soms heel sterk kunnen spelen zijn daar toch ook wel belangrijke aspecten van, anders kan je beter bugel gaan spelen. Wel hebben vrouwen vaak een hele mooie subtiele aanzet en zijn ze muzikaal ook vaak goed ontwikkeld.
kees de Leeuw schreef:
Hier in het zuiden lopen zelfs enkele kapellen rond die uitsluitend uit vrouwen bestaan, een aangename afwisseling !! En mijn ervaring is dat trompettistes zeer goede collega's zijn (ongeacht hoe ze er uit zien). Hoe meer hoe beter !!!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen