trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Buren?
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 16 jun 2024 04:42

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 68 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 jun 2010 23:17 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 21 sep 2005 21:54
Berichten: 517
Woonplaats: Zuiderwoude
Woon inderdaad vrijstaand dus hier alle luxe om te spelen, maar heb ook in een flat gewoond en toen had ik er een beetje schijt aan. Net wat Marnix zegt, als je het bij overdag houdt zijn er over het algemeen weinig mensen die er last van hebben.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 jun 2010 13:07 
Offline

Geregistreerd: 13 apr 2010 15:06
Berichten: 34
Woon zelf in een appartement met redelijk dikke muren. Als de buurvrouw boven zit te plassen dan hoor je het wel als je zelf ook op de wc zit maar verder heb ik geen last van de buren. Als de buren met luide stem praten dan hoor je het vaag als je er op let. Ik neem dus aan dat men slechts zacht de trompet hoort als ik zit te oefenen. Omdat ik doordeweeks alleen tot max. 21:30 speel en in het weekend soms 's middags denk ik niet dat men last heeft van me.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 jun 2010 21:14 
Offline

Geregistreerd: 02 aug 2009 19:12
Berichten: 45
Woonplaats: dadizele, belgie
ik denk als je echt profesioneel bent en elke dag uren speelt je moet kijken voor een geluidsdichte studio.

een vriend van me die drummer is heeft ook zoiets in zijn tuin. als je buiten dat hok staat hoor je niets.

_________________
nemo est quichat.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 29 okt 2010 15:49 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 sep 2010 18:11
Berichten: 6
Ik heb geen afspraken met mijn buren, maar ook nog nooit problemen gehad. Aan de ene zijde van het huis woont een man die graag om twee uur 's nachts heel hard aan karaoke doet. Prima, maar dan is dat niet iemand met wie ik rekening ga houden als ik eens trompet wil spelen. Aan de andere kant wonen echter mensen die ik nooit hoor, dus uit beleefdheid naar hen toe speel ik alleen op zolder tussen 10 uur 's ochtends en 9 uur 's avonds. Dat lijken me wel nette tijden en ik heb ze dan ook nog nooit gehoord!
Mijn vriend echter, die ook trompet speelt en in een flat woont, heeft na tien minuten overdag spelen al een boze bovenbuurvrouw aan de lijn hangen en echt niet omdat hij nou zo waardeloos speelt... Blij dat ik niet zulke buren heb! Dat zijn dus geen mensen waar je afspraken mee kunt maken.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 68 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  


MusicPrint.nl
Schagerl BeNeLux
MusicPrint.nl

Copyright © 2002-2011 Trompet.nl, Alle Rechten Voorbehouden.