zelfde als dehaanmuziek, vrijdag heb ik vaak ADV dus kan ik blijven hangen maar het langst hangen we inderdaad op de maandag ach ik ben toch een laat naar bed gaander. Zie meestal mijn forum tijden maar
_________________ jammerhout, blaaesen en ssuichgen
zelfde als dehaanmuziek, vrijdag heb ik vaak ADV dus kan ik blijven hangen maar het langst hangen we inderdaad op de maandag ach ik ben toch een laat naar bed gaander. Zie meestal mijn forum tijden maar
Dan wordt het tijd dat WIJ een keer op donderdag gaan doorzakken......zeg maar waar, wanneer en hoe laat..........I'll be there (waarom weet ik al )
Geregistreerd: 10 jan 2002 19:54 Berichten: 1038 Woonplaats: Groningen
Wij repeteren op vrijdag...dan kan iedereen (lees: studenten uit zo ongeveer heel Nederland) aanwezig zijn. Andere dagen dan vrijdag gaat dat moeilijk worden. Verandering van repetitiedag zou heel wat leden gaan kosten.
Ik vind woensdag een fijne repetitie-avond. Ik heb mijn vaste orkesten op woensdag en donderdag, maar ik vind die donderdag best jammer omdat ik dan nooit lekker de stad in kan op koopavond, ja je bent een vrouw of je bent het niet...
In het weekend repeteren we vaak met kwintet, maar we willen toch een avond in de week gaan zoeken, in het weekend heb je volgens mij eerder het idee van even tussendoor wat leuks doen, en ben je iets minder serieus. Voor een orkestrepetitie is dat ongetwijfeld anders, toen ik nog in Thorn speelde had ik elke zondagochtend om 10 uur repetitie en dat was toch altijd werken. Vrijdag lijkt me geen leuke repetitie-avond trouwens, maarja gezien het feit dat ik op vrijdag niet werk is vrijdagavond ook midden in het weekend.
De donderdag vind ik de meest ideale avond.....omdat ik de dag erna bijna altijd vrij ben.
Het probleem is alleen dat het daar vaak iets minder gezellig is dan op mijn repetitieavond op de maandag.
Dat wordt altijd laat......(errug he).....maar dan moet je nog de hele week......dat breekt dan vervolgens op de donderdag nog wel us op......23 en nu al een watje, wat moet dat worden.....
Donderdag is dus het meest ideaal, wat mij betreft....maar maandag is het gezelligst
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen