Geregistreerd: 17 nov 2005 14:30 Berichten: 11 Woonplaats: Linschoten
ik ben niet altijd aan het smeren, alleen als ik velletjes/kloofjes of schraal ben boven mijn lippen. Dan smeer ik met uiercreme (ruikt verschrikkelijk) of als ik onderweg ben, heb ik altijd vaseline bij me. Het nadeel hiervan is, dat dit niet ademt en uierzalf/creme wel. Dus liever heb ik de uiercreme.
Ik gebruik nooit iets voor op mijn lippen.
Gelukkig ben ik gezegend met een paar lippen die het altijd doen 24 uur per dag 365 dagen per jaar.
Voor wie wel eens problemen heeft is het fijn dat er iets voor te koop is.
Geregistreerd: 03 okt 2005 08:52 Berichten: 2388 Woonplaats: Hoek van Holland
In de late herfst en winter heb ik het echt nodig. Maar nooit Labello (veel te vet)
meestal Blistex en soms van het kruidvat ( groen met echinacea)
Zonder dat spul 's-winters staat lachen gelijk aan zelfkastijding
Zonder Labello kan ik niet leven. Misschien erg zwaar gezegd, maar ik kan in ieder geval niet zonder. Als ik het niet bij me heb s'morgens, rijd ik langs de pomp om een nieuwe te halen.
Mij is trouwens altijd verteld dat Labello 'verslavend' werkt. Je lippen maken zelf een soort vet aan, maar als je labello gebruikt gaat je lichaam dit steeds minder maken. Dat was de uitleg die ik kreeg.. en daarom blijf je aan het smeren met Labello, daarom hebben ze zon handig rolletje om mee te nemen, het bedrijf weet heus wel dat men steeds meer ermee gaat smeren naargelang het gebruikt word.
Ik gebruik al jaren niets meer, maar niet omdat ik anti-labello ben, maar puur omdat ik het niet nodig heb. Het van je lippen afblijven met je tong kan een beetje kerel wel volhouden hoor... en misschien is het wel zo dat als je geen spul gebruikt je lichaam er vanzelf beter mee omgaat.
_________________ Een onderschrift is maar voor de sociaal minder capabelen
ik gebruiik labello of om het even welk ander merk in de winter....
op mijn werk is het constant poort open, poort dicht. en dit met een gigantische verwarming die staat te blazen. dus: warm, koud, warm, koud, enz.... na twee dagen zijn mijn lippen helemaal uitgedroogd.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen