Daar gaan we weer:
Komen gisteren (vrijdagmiddag) terug van een weekje welverdiende vakantie:
Cylinderslot ligt in de voortuin, hele huis overhoop gehaald. Laptop weg, sieraden weg, (wat) geld weg etc etc, en een grote puinhoop in alle kamers, zelfs op zolder(waar gelukkig nog een oude krakkemikkerige pc stond, waar ik nu op zit te typen).
Vervelende is (leert de praktijk) dat je achteraf nog meer spullen gaat missen, waar je in eerste instantie nog geen zicht op hebt.
Heerlijk, geweldig.
Is dus op klaarlichte dag (gisteren) gebeurd. na half tien (buurvrouw kat eten geven) en 3 uur 's-middags (zoon Dirk komt als eerste thuis, was iets vooruit gereden).
Dirk is, zonder op de politie te wachten (onverstandig) met een staaf het huis ingegaan met de hoop de inbreker nog een flinke mep te kunnen verkopen, gelukkig (voor ons (je trekt dan weer aan het kortste eind in onze modelstaat) en de inbreker) was hij er niet meer. Op zes plaatsen bij vakantiegangers ingebroken gistermiddag.
Oosteuropeanen gezien in de wijk.
Iedereen zegt het stom te vinden dat ik mijn Taylor meeneem op vakantie, was er gisteren (voor de tweede keer dus) dankbaar voor dat ik hem bij me had.