Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
| Auteur |
Bericht |
|
A3aan
|
Berichttitel: Geplaatst: 24 maart 2006 13:37 |
|
Geregistreerd: 18 sep 2001 07:46 Berichten: 764 Woonplaats: Utrecht
|
|
Het zal ook met sponsoring te maken hebben...denk ik...
De Corus Harmonie speelde een aantal jaar geleden ook in bv. het concertgebouw in Haarlem....en die kost ook niet niks....zelfs voor mijn orkest is het een dure hobby om daar te repeteren.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Sandovalic
|
Berichttitel: Geplaatst: 24 maart 2006 17:53 |
|
Geregistreerd: 21 dec 2004 08:27 Berichten: 330 Woonplaats: Sas van Gent
|
|
Was het vroeger niet meer de gewoonte om als bedrijf een eigen muziekgroep te hebben? In Belgie zie je het ook nog regelmatig. Een vriend van mij speelt in de harmonie van Sidmar (een grote staalfabriek) Mag dus in de baas zijn tijd repeteren en optredens worden betaald als werktijd.......
Olaf
_________________ "Practice, practice, practice until it all works correctly - by habit." - Claude Gordon
Yamaha YTR 6335
Yamaha YFL 631
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
harpje
|
Berichttitel: Geplaatst: 25 maart 2006 00:22 |
|
Geregistreerd: 13 jul 2004 00:55 Berichten: 916 Woonplaats: hilversum
|
tjee geef mij zo'n baas 
_________________ jammerhout, blaaesen en ssuichgen
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Sandovalic
|
Berichttitel: Geplaatst: 27 maart 2006 10:44 |
|
Geregistreerd: 21 dec 2004 08:27 Berichten: 330 Woonplaats: Sas van Gent
|
|
Ik sprak afgelopen weekend een saxefoniste uit de Big-band. Die speelt ook in het orkest van de douane. Die repeteren een dag in de week.......Komt dus neer op vier dagen werken...... Je moet er wel auditie voor doen.
Olaf
_________________ "Practice, practice, practice until it all works correctly - by habit." - Claude Gordon
Yamaha YTR 6335
Yamaha YFL 631
|
|
| Omhoog |
|
 |