trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Trots!
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 18 apr 2026 09:02

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 maart 2008 03:01 

NJFO-Thomas schreef:
Gefeliciteerd Adriaan! Moest er natuurlijk eens van komen bij Frank :)

*aan harpje*

Ik was er wel zaterdag, heb ik niet naast jou zitten eten? Haha.

Aah zat jij dus op het hoekje. je hebt niets gezegt. foei.

Ik vond de soliste erg goed bij de brassband. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de nummers wat op elkaar vond lijken maar dat werd van onze nummers ook gezegd. Dat ligt dus meer aan de componisten. De swingnummers waren helaas niet echt swing.
Alleen die gastdirigent. Die was weinig collegiaal. Onze band kwam zowat niet aan inspelen toe omdat hij zonodig alle nummers moest spelen terwijl zijn tijd allang om was. :cry:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 maart 2008 13:31 

Er was tegen hem gezegd dat ze 2 uur hadden om te repeteren. Toen bleek het dat het projectorkest ook nog moest repeteren. Hij was dus al tijd aan het inleveren, toen werd ie opeens van de bok gehaald. Beetje raar.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 maart 2008 02:51 

NJFO-Thomas schreef:
Er was tegen hem gezegd dat ze 2 uur hadden om te repeteren. Toen bleek het dat het projectorkest ook nog moest repeteren. Hij was dus al tijd aan het inleveren, toen werd ie opeens van de bok gehaald. Beetje raar.

Mischien wel voor hem, maar ons was verteld dat we vanaf 19.00 uur zaal repetitie hadden. Ook een beetje raar dus als we om half 8 nog staan te wachten wanneer we kunnen beginnen. Dit was duidelijk slecht begeleid door de organisatie.

Maar goed, het concert was erg leuk om te doen. De bugeliste vond ik ook erg mooi. Maar ik was nog het meeste onder de indruk van ons eigen optreden. Het project orkest heeft namelijk in zeer korte tijd, met muzikanten die normal niet met elkaar spelen en een gelegenheids dirigent dit optreden toch redelijk goed uitgevoerd. Wat mij betreft hebben we dus een prima prestatie geleverd. sjapooooo...

Laatst bijgewerkt door Peter Amersfoort op 23 maart 2008 15:43, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 maart 2008 13:52 

Ach, ik heb (net als harpje, trouwens) op donderdag meegedaan met onze slagwerkgroep, dat was de eerste dag. Wij waren als allereerste aan de beurt om op te treden.
Toen wij 'smiddags aankwamen was er nog helemaal niets klaar. We moesten zelfs helpen om de stoelen voor het publiek klaar te zetten.
Uiteindelijk konden we pas twee uur later (anderhalf uur voor ons concert) repeteren. Alleen was toen iedereen van de organisatie, inclusief de mensen van 't licht en geluid aan het eten.
Nee, de organisatie heeft nog veel te verbeteren.
Maar het hele idee en initiatief vind ik wel heel leuk en goed.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 maart 2008 02:14 

Peter Amersfoort schreef:
NJFO-Thomas schreef:

Mischien wel voor hem, maar ons was verteld dat we vanaf 19.00 uur zaal repetitie hadden. Ook een beetje raar dus als we om half 8 nog staan te wachten wanneer we kunnen beginnen. Dit was duidelijk slecht begeleid door de organisatie.

Maar goed, het concert was erg leuk om te doen. De bugeliste vond ik ook erg mooi. Maar ik was nog het meeste onder de indruk van ons eigen optreden. Het project orkest heeft namelijk in zeer korte tijd, met muzikanten die normal niet met elkaar spelen en een gelegenheids dirigent dit optreden toch redelijk goed uitgevoerd. Wat mij betreft hebben we dus een prima prestatie geleverd. sjapooooo...

ahaaah jij bent dus volgend jaar ook weer bij het projectorkest aanwezig. Wanneer kom jij dehaanmuziek?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 maart 2008 10:13 

harpje schreef:
Wanneer kom jij dehaanmuziek?

Die jongen is even druk met Papa zijn.... :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 maart 2008 13:42 

Robert66 schreef:
harpje schreef:
Wanneer kom jij dehaanmuziek?

Die jongen is even druk met Papa zijn.... :wink:

En die jongen heeft momenteel meer plezier aan bigband en soulband muziek dan aan hafabra muziek.
Bovendien zitten mijn dagen al aardig vol, zeker met zo'n klein wurmpie (het is zo leuk!)

De kans dat ik ooit mee zal doen is dus niet zo heel groot.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 maart 2008 20:59 

harpje schreef:
Peter Amersfoort schreef:
NJFO-Thomas schreef:

ahaaah jij bent dus volgend jaar ook weer bij het projectorkest aanwezig. Wanneer kom jij dehaanmuziek?

Het was mijn eerste keer. Het beviel je schijnbaar dat ik mee deed :wink:
Maar we zullen zien of de mogelijkheden het toelaten. Zo ja, dan ben ik er weer bij...

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur