|
Hornblower (Bob ....) was een echt bestaand persoon, naar mijn informatie met veel meer ambities dan mogeljkheden als trompettist ( bij de harmonie simpelveld - concert afdeling - kwam hij met veel tamtam en dure toeters binnen om eerste te spelen,maar binnen twee maanden bleek de vierde niet haalbaar. Ook was er een koperensemble met faaie website.....)
Ik kan me ook een Dennis met de toeter herinneren die allerlei vreemde vragen stelde (had een oom die naast hem zat in de harmonie en die had heel aparte ideeen. Dat was even leuk, maar moet ook iemand zijn geweest om de forummers te testen;
Dhr.Zult is een duidelijk geval van fake, ontraceerbaar (maar meldde wel net pas bezig te zijn op internet), vreemde foto, en niet corrigeerbaar. Daar heb ik geen enkele twijfel over. Misschien is met het vergeljken van taalgebruik wel te achterhalen wie hier achter zit.
Er zijn op het forum dus verhitte debatten geweest en figuren die een wat uitproberen. Het blijft zo wel levendig,maar er moet ook genoeg inhoudelijks zijn !!
_________________ zondr lelijk bestaat geen mooi
|