trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Trompetforum.nl online
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 29 maart 2024 03:28

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Trompetforum.nl online
BerichtGeplaatst: 03 okt 2012 18:57 
Offline

Geregistreerd: 05 mei 2012 10:40
Berichten: 118
Als piepertje nou ook nog even online gaat, dan staat de teller op 3.

Of zullen we met z'n allen verder gaan op trumpetherald? Wel even laten zien dat je uit Nederland komt, dan komen we elkaar nog tegen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Trompetforum.nl online
BerichtGeplaatst: 04 okt 2012 05:44 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 30 aug 2003 15:29
Berichten: 2236
Woonplaats: Amsterdam
...ik heb wss iets gemist, waarom willen we weg en waarom is trompetforum.nl opgestart?

_________________
http://www.KLMorkest.nl
https://www.KLMpartyband.nl
http://www.BringitBack.nl


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Trompetforum.nl online
BerichtGeplaatst: 04 okt 2012 06:09 
Offline
Moderator

Geregistreerd: 20 maart 2002 12:00
Berichten: 5018
1) gebrek aan onderhoud
2) afwezigheid van admin/moderator die het forum bijhouden

om er al eens een paar te noemen.

_________________
http://marnixblogt.blogspot.com/


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Trompetforum.nl online
BerichtGeplaatst: 05 okt 2012 08:42 
Offline
Administrator

Geregistreerd: 03 mei 2002 21:42
Berichten: 155
Woonplaats: Rotterdam
goed om te zien dat er nieuwe initiatieven worden ondernomen!

@Marnix, je hebt volkomen gelijk dat er tot en met het voorjaar 2011 gebrek was aan onderhoud. echter, sinds die tijd wordt het forum wél periodiek onderhouden en voorzien van updates. ook de storende (understatement)spam-berichten worden sindsdien bijvoorbeeld geheel geweerd. dat de lay-out gedateerd, geef ik toe. we zouden dit zelf ook graag ook op korte termijn anders willen zien, maar een goede oplossing voor deze wens heeft zich nog niet aangeboden.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Trompetforum.nl online
BerichtGeplaatst: 05 okt 2012 09:08 
Offline
Moderator

Geregistreerd: 20 maart 2002 12:00
Berichten: 5018
Schiet toch op, Daniel.

Gewoon simpelweg een paar moderators aanstellen die wel hun werk kunnen en mogen doen. Ik geloof dat een aantal van de vorige moderators ermee stopten omdat ze toch niks konden uitrichten, en maar zeer beperkt tot geen contact met je konden krijgen.

Bovendien beloofde je de vorige keer al tot een grondige update en vernieuwing van de complete site. Daar zitten we nu nog op te wachten.

Kun je je voorstellen dat ik niet de enige ben die dit commentaar van je, op zijn hoogst bijzonder ongeloofwaardig vind?

_________________
http://marnixblogt.blogspot.com/


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Trompetforum.nl online
BerichtGeplaatst: 05 okt 2012 14:15 
Offline
Administrator

Geregistreerd: 03 mei 2002 21:42
Berichten: 155
Woonplaats: Rotterdam
@Marnix, volgens mij refereer je hiermee opnieuw naar de periode voor voorjaar 2011, dat wordt door mij niet ontkend. Na die tijd hebben zich geen situaties voorgedaan waarin in toezicht voor moderator of administrator ontbrak.

Indien er mensen (heavy users) bereid zijn om hier als moderator te opereren, dan is dat prima, met alle liefde. Indien jij bereid bent je steentje hieraan bij te dragen.. let me know!

Ten aanzien van de 'grondige update' moet ik je wel gelijk geven. Pogingen met enkele partijen hebben helaas niet geleid tot wat wij voor ogen om de site naar een hoger niveau te brengen. Voor een dergelijk eindproduct ontbreekt bij ons voldoende expertise. Wie weet wat de toekomst brengt...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Trompetforum.nl online
BerichtGeplaatst: 06 okt 2012 00:15 
Offline
Moderator

Geregistreerd: 20 maart 2002 12:00
Berichten: 5018
Ik wil best modereren, al denk ik dat een aantal leden hier zich zullen verbazen dat ik, met mijn lompheid moderator zou worden.
En vooral: welke rechten en plichten. Kan ik mensen/spambots verwijderen, of moet ik dat met dezelfde lede ogen aanzien als de rest van de leden.

_________________
http://marnixblogt.blogspot.com/


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Trompetforum.nl online
BerichtGeplaatst: 06 okt 2012 01:16 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 22 sep 2007 12:25
Berichten: 222
Woonplaats: Den Ham
Ik denk niet dat er op dit forum heel erg gemodereerd hoeft te worden, zeker niet nu er de laatste tijd toch veel minder gepost word helaas...

Wel is het fijn dat de spambots verwijderd zijn, dit had door een moderator na het allereerste spambericht al opgelost kunnen worden, hierin zou een moderator met meer rechten wel erg welkom zijn.

Een frisse wind zou wel een keer fijn zijn, en ik denk dat een actieve moderator daar wel goed aan doet, als diegene ook de site van updates kan voorzien. Het laatste trompet.nl nieuws stamt alweer vanaf mei, das toch al weer bijna een half jaar geleden :s

Ook de "grote update" lijkt zeker nu er niets van terechtgekomen is meer wanhopige tegenactie tegen het forum van Erik Veldkamp dan een belofte, terwijl het ook zonder dreiging van en ander forum erg welkom zou zijn.

Zo veel potentie en daar wordt zo weinig mee gedaan.. zonde..


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


MusicPrint.nl
Schagerl BeNeLux
MusicPrint.nl

Copyright © 2002-2011 Trompet.nl, Alle Rechten Voorbehouden.