Berichttitel: muziekopname maken bij repetities en concerten
Geplaatst: 20 nov 2004 11:47
Ik wil graag (en het lijkt me ook heel zinvol) opnames maken van mezelf tijdens repetities en concerten.
Ik heb het een tijdje gedaan met een casetterecorder, en ik schrok behoorlijk. Je denkt zelf dat je wel aardig speelt, maar als je de opnames terugluistert hoor je heel aardig waar je nog verbeteren kunt!
Welke opname apparatuur (md recorder etc) en microfoons gebruiken jullie. Wat geeft een goede prijs/kwaliteit?
ik ben in het begin ook behoorlijk geschrokken!! maar het zet je eventjes weer met de voetjes op de grond en deed me beseffen dat er wel nog wat werk aan de winkel was. maar je leert er inderdaad heel veel van.
tommy schreef:
ja ik gebruik(te) ook minidisc.
ik ben in het begin ook behoorlijk geschrokken!! maar het zet je eventjes weer met de voetjes op de grond en deed me beseffen dat er wel nog wat werk aan de winkel was. maar je leert er inderdaad heel veel van.
ik doe het nog redelijk vaak, idd een goede leermeester
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen