Ik vond laats het volgende citaat over de trompet(tist):
We grow up hearing that trumpeters blew down the walls of Jericho, that Gabriel's trumpet announces the will of God, and that the largest, and hippest, of all animals, the elephant, has a trunk mostly for trumpeting. These grandiose images shape the classic trumpet persona: brash, impetuous, cocky, cool, in command. Anyone who has ever played in a band knows that if the conductor stops rehearsal because a fight breaks out, if somebody takes your girlfriend, if a tasteless practical joke is pulled, if someone challenges every executive decision no matter how trivial, it's got to be a trumpet player. That's just how we are." Citaat Wynton Marsalis
Leek me wel een leuk idee voor een nieuw onderwerp
Als je nog wat meer wilt lachen, kan ik je de Zeus Garnerius discussie op het forum van de Trumpet Herald wel aanraden. Ik heb gisteravond alles aangaande dat bedrijfje en die trompet zitten lezen en heb meerdere malen mijn kaak van de grond moeten rapen van verbazing. Zoals al eerder gezegd op dit forum, een aanrader om eens te lezen. Ik heb me er zelfs overigens maar meteen in gemengd.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen