Ik ben op zoek naar een scriptie van trompet om ideeën uit te halen. Ik moet een herexamen doen voor methodiek op school. Wie kan me hiermee helpen? Alvast bedankt!!
Liggen er geen oude leerplannen in de bibliotheek op school?
In Amsterdam kon je die altijd zo inkijken. Vooral om geschiedenis en ontwikkeling van de trompet even over te kalken....is toch al een standaard verhaal.
Ik denk dat er op het forum hier ook wel mensen zijn die je verder kunnen helpen.
Waarom wil je dan een trompetscriptie hebben? Je hebt zelf toch vroeger ook zat werkstukken, scripties en weet ik wat gemaakt op school? Volgens mij moet je dan redelijk weten wat er van leerlingen verwacht wordt hoe ze die dingen maken. Of begrijp ik je dan gewoon verkeerd?
Nou, ik moet mijn methodiek nu afsluiten op school, en bij ons op school gaan ze de hele boel verbouwen, en hebben dus gene bieb meer. Ik zou mijn scriptie samen maken met een medestudent, omdat we een trompetklijn met 2 persone en hij zou dat onderdeel doen. Hij heeft er alleen helemaal niks aan gedaan. Ik wil gewoon wat andere meningen zien, beetje inspiratie opdoen enzo...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen