trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Gezocht: Bandleden voor Continentals
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 18 apr 2026 06:26

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Gezocht: Bandleden voor Continentals
BerichtGeplaatst: 18 mei 2006 08:35 

Speel je trompet, trombone, gitaar, saxofoon of synthesizer? Heb je altijd al eens in een vette band willen spelen, maar wil je je niet voor een te lange tijd binden aan die band? Wil je daarnaast graag meer ervaring op doen in het spelen in een band en lijkt het je gaaf om een hele zomer lang met je hobby bezig te zijn en wil je daarnaast je muziek inzetten bij het brengen van een levensveranderende boodschap? Dan zijn wij op zoek naar jou!

De Continentals (www.continentals.nl) is een Christelijke organisatie die het doel heeft om te evangeliseren door het geven van concerten met hedendaagsemuziek, welke wordt ondersteund door dans en flitsende lichtshows.
Nu hebben we elk jaar 18 verschillende tours die door Europa touren. Één van die tours is de Continental Central tour. Bij deze tour, die door de landen Nederland, Zwitserland, Duitsland en Denemarken zal gaan, staat een ware live band gepland en jij kunt daaraan mee doen!

Nu vraag je je misschien af: Als ik mee wil, moet ik daar niet heel veel voor repeteren? Ja, maar die tijd bepaal je zelf! Je krijgt je muziek en een oefen CD +/- 6 weken voor de start van de tour thuis gestuurd. Op 22 juli komt de tour (alle bandleden, zangers, dansers, technici en leiding) bij elkaar in Dronten en repeteert daar een week lang op het avondvullende programma. Op 31 juli is de try out en 1 augustus begint de tour, die duurt tot 20 augustus.

Hoe kan ik mee doen? Stuur een e-mail naar arnold@continentalart.org of bel naar telefoonnummer 010 - 456 86 88 en vraag naar Arnold! Geef je belangrijkste gegevens op (naam, adres, telefoonnummer, geboortedatum en ervaring) en je krijgt een auditieformulier opgestuurd. Je doet auditie en krijgt binnen twee weken bericht of je mee kunt of niet.

Het belooft een onwijs gaaf jaar te worden met vette muziek! Enthousiast? Bel of mail me gerust! We horen graag van je!

www.continentals.nl
arnold@continentalart.org

Share on Facebook Share on Twitter Share on MySpace Share on Delicious
 Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur