He prinsje, ik heb een gedeeltelijke stifttand op een van m,n voortanden en die breekt zeker 1x per jaar af en heb er tot op heden nooit last van gehad, maar dat zegt niks over het feit dat jij er wel of geen last van zal krijgen.
Geregistreerd: 11 feb 2006 18:28 Berichten: 24 Woonplaats: Hoogland
Zo'n dertien jaar geleden viel ik op de rand van het zwembad, waardoor mijn twee voortanden gedeeltelijk afbraken. De tandarts heeft deze destijds gemaakt met almalgaan, hetzelfde materiaal waarmee gaatjes worden gevuld. Dit is veel zachter materiaal dan een stift of kroon.
Deze zijn nog nooit afgebroken tijdens het spelen. Kun je nagaan.
_________________ Schilke escornet, Vincent Bach Mercedes trompet, Besson Souvereign cornet
Geregistreerd: 11 feb 2006 18:28 Berichten: 24 Woonplaats: Hoogland
Ik speel nu nog steeds. Waarschijnlijk zullen deze neptanden vanzelf eens afbreken, dan worden ze vervangen door een kroon of stift (duurzamer materiaal).
_________________ Schilke escornet, Vincent Bach Mercedes trompet, Besson Souvereign cornet
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen