Ik moet woensdag een betoog houden voor de klas, maar ik kan geen onderwerp bedenken. Nu kan ik het natuurlijk gewoon over de doodstraf doen, zoals bijna iedereen maar daar scoor je dus geen punten mee. Ik wil graag een onderwerp waar ik ook wat over kan vertellen (moet minstens 10 minuten aan het woord zijn namelijk). Had ik dus bedacht dat ik wel iets met muziek/trompet kan gaan doen, maar ik kan niks bedenken wat ook nog beetje boeiend is voor de rest van de klas die geen muziek maakt (ongeveer de helft).
Weet iemand toevallig een goed onderwerp?
muziek instrument spelen verplicht voor alle onderbouw leerlingen?
meer muzieklessen op school? zo iets?
kan nog wel hoop leuke agrumenten verzinnen over dit soort stellingen
_________________ dyslectjies... dislektis.. dyeisle... uhm... niet goed kunnen schrijven
"Death smiles upon us all, all we can do now, is smile back"
"live and be happy, tomorrow will be worse"
ja dat is natuurlijk waar, ik ben alleen niet zo goed in dat betoog-gedoe. Ik heb altijd zoiets van: ach boeie, dan ben je het maar niet met me eens. Niet echt een goeie instelling om 10 minuten te gaan staan betogen...maarja, een leuk onderwerp doet natuurlijk wonderen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen