Ik ben deze week dus een forum member geworden. Ik wilde me even voorstellen.
Ik ben dus Dennis Snoeijers momenteel 22 jaar jong en ik woon in Halsteren. Ik zit op de politieacademie. Hiervoor heb ik in het leger gezeten (niet als muzikant) en daarvoor school.
Trompet blazen doe ik al vanaf mijn 8e levensjaar al was het voor mijn ouders al duidelijk rond mijn 3e levensjaar dat ik een trrompetistje in spe was.
Ik ben begonnen bij de fanfare met lessen. De leraar was Rene van Esveld wat momenteel nog steeds een zeer goede amateur trompetist is in Bergen op Zoom en omg. Daarnaast nam ik na een aantal jaar een extra les in de week en deze werd gegeven door Arnold van Bavel welke mij, samen met Rene de grondbeginselen van het blazen goed hebben bijgebracht. Rene stopte toen wegens werk met les geven en daarna kregen we bij de ( toen geworden) Harmonie les van Albert Boogaards. Trompetist van de landmacht fanfare. Dit was een zeer goede leraar die mij heel goed kon motiveren. Hij is helaas met de Hercules ramp omgekomen.
Toen had ik alleen nog Arnold over. Samen met hem zijn we gaan opwerken voor de vooropleiding van het conservatorium alwaar ik in Tilburg aangenomen werd. Alleen moest ik zelf een goede trompet leraar zoeken. Deze heb ik gevonden in Pierre van Broekhoven. Het jaar daarna ben ik naar het conservatorium van Rotterdam verhuist waar ik les kreeg van Ad van Zon, een zeer aardige rustige man die fantastisch blaast.
Ik haalde het toen in mijn hoofd om geen beroepsmuzikant te willen worden en ben het leger in gegaan. Mijn motivatie bleef op nul hangen voor het blazen en ik onderhoude het met soms een keer mijn trompet te pakken.
Nu heb ik weer hernieuwde energie sinds een half jaar en speel ik in de Tivoliband ( een loop/dweil orkest) en de Harmonie Sint Cecilia Eensgezindsheid te Halsteren. Ik wil zeer zeker weer les gaan nemen en mijn horizon weer gaan uitbreiden qua muziek.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen