trompet.nl > forum > Toon onderwerp - psychedelisch
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 18 apr 2026 09:15

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: psychedelisch
BerichtGeplaatst: 24 mei 2007 14:16 

ik kreeg deze link van een vriend...

http://www.youtube.com/watch?v=Op7-gIXnA8M

de combinatie geluid en beeld zorgt er bij mij voor dat ik beetje versufd voor me uit zit te kijken en eigenlijk niks meekrijg.
Dat is wat die hij er zo geweldig aan vindt...hij gaat ook vaak 'weg' zoals hij het noemt.
Hokken met psychedelische muziek, LSD, felgekleurde (drukke) doeken (voor een groter effect)..

Toch vind ik het raar dat hij naar muziek luistert om er eigenlijk niks van mee te krijgen (om alleen maar te trippen)...behalve de volgende dag een klotegevoel...
Niet mijn reden om naar muziek te luisteren...

Share on Facebook Share on Twitter Share on MySpace Share on Delicious
 Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 mei 2007 14:54 

Ik hou sowieso niet van dingen doen met als doel de controle te verliezen. Ik weet dat andere mensen dat als lekker ervaren, maar ik ga me er juist zwaar kut door voelen. Misschien ben ik gewoon een controlfreak? :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 mei 2007 14:58 

hier nog 1....alleen met alcohol wil het wel eens voorkomen...op de 1 of andere manier kan me dat weinig schelen (waarschijnlijk omdat ik weet dat ik daar niet heel heftig op reageer en er toch een behoorlijke hoeveelheid voor nodig is)...maar dat is tegenwoordig toch al zo'n beetje 'normaal'...(ook raar eigenlijk).
Naja, als hij dan weer 'weg' is geweest hoef je hem de dag(en) erna echt niet lastig te vallen...en hij weet alleen nog dat het 'wel ok' was....
Het idee dat ik niet (met gezond verstand) kan verantwoorden waarom ik iets gedaan heb...ik weet niet...dat zit me dan toch niet lekker...
En hij gaat dus bewust om de LSD...hij zegt van niet, maar waarom dan niet een 'gewone' discotheek?...Hij gaat dus bewust om de controle te verliezen. Voordat ik dat toch doe....
en ik zie mezelf dan ook nog wel in paniek raken :P ....en dan zit je daar, midden in je trip...ben je mooi klaar mee...

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 mei 2007 19:06 

toet'n!! schreef:
en ik zie mezelf dan ook nog wel in paniek raken :P ....en dan zit je daar, midden in je trip...ben je mooi klaar mee...
Sowieso heb je grote kans in een 'bad trip' te geraken als je van tevoren al bang bent de controle te verliezen. De meeste drugs versterken immers je emotie, en als die emotie toevallig angst is...

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 mei 2007 08:48 

true...en omdat ik dat weet neemt die 'angst' alleen maar toe...en hoeft het voor mij al helemáál niet meer..

ik ben meer het type 'trip guide'...oogje in het zeil houden bij trippende mensen en ingrijpen als het fout gaat.
T zal waarschijnlijk leuke verhalen opleveren :wink:

Profiel  

Berichttitel: Re: psychedelisch
BerichtGeplaatst: 27 mei 2007 18:56 

toet'n!! schreef:
ik kreeg deze link van een vriend...

http://www.youtube.com/watch?v=Op7-gIXnA8M

de combinatie geluid en beeld zorgt er bij mij voor dat ik beetje versufd voor me uit zit te kijken en eigenlijk niks meekrijg.
Dat is wat die hij er zo geweldig aan vindt...hij gaat ook vaak 'weg' zoals hij het noemt.
Hokken met psychedelische muziek, LSD, felgekleurde (drukke) doeken (voor een groter effect)..

Toch vind ik het raar dat hij naar muziek luistert om er eigenlijk niks van mee te krijgen (om alleen maar te trippen)...behalve de volgende dag een klotegevoel...
Niet mijn reden om naar muziek te luisteren...

Ik zie niet in wat nou psychedelisch is aan dit filmpje. Dan heb ik toch wel betere filmpjes gezien. En als je het goed doet dan kun je trippen van de muziek alleen zonder zelfs maar een pilletje of paddestoel genomen te hebben. Je wordt dan één met de muziek en gaat dan op bijvoorbeeld de baslijn zitten of op een andere instrumentlijn. Kun je zelf er van alles bij invullen. En daar krijg je nooit een kl*te gevoel van want je lichaam maakt die dopamine zelf. Krijg je lekker veel energie van. Ik doe dat altijd als Wayne Shorter weer lekker een uur lang bezig is met impro stukjes. Zit je lekker een uur lang in een roes. Heeeeerlijk. 8)

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur