trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Instrument verzekeren
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 28 maart 2024 14:16

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 21 aug 2008 17:20 
Ik heb mijn trompet volgens mij verzekerd bij Nationale Nederlanden. Ook net zoals trompettor voor €38,- per jaar dacht ik.
Maar hij is dan niet alleen bij mij thuis verzekerd, maar ook in het buitenland tegen diefstal en schade. Ook op plekken waar ik vaak kom is hij ook verzekerd. Bijv. verenigingsgebouw.


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 21 aug 2008 17:29 
Offline

Geregistreerd: 05 maart 2005 14:59
Berichten: 2593
Maar ook niet in kleedkamers toch?
Want daar word naar mijn mening toch het meeste gejat..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 21 aug 2008 18:01 
Trompettor schreef:
Maar ook niet in kleedkamers toch?
Want daar word naar mijn mening toch het meeste gejat..


Ik dacht het wel, maar ik weet niet zeker. Maar als ik bijvoorbeeld op vakantie ben naar Marokko en hij wordt daar bijvoorbeeld uit me hotelkamer gejat, dan is hij verzekerd. En natuurlijk zoveel mogelijk doen om hem niet te laten jatten.


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 21 aug 2008 18:02 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 31 maart 2005 15:02
Berichten: 243
Woonplaats: Arnhem
Ja kleedkamers is vooral vervelend, net als een studielokaal op een conservatorium of muziekschool. Is iemand ook daarvoor verzekerd?

Een deukje of zo is nog wel te overzien, maar ik ben vooral bang dat zo iets gejat wordt.

Een verzekering waarbij hij alleen thuis of in een verenigingsgebouw verzekerd is is voor mij niet handig, want ik speel ieder weekend in een andere stad.

@ Jens: waar ben jij verzekerd? Want hoe prettig jouw premie ook klinkt, ik ben bang dat als je zegt dat je trompet gejat is uit de kleedkamer van een poppodium in weetikveel terwijl je aan het eten was, dat je toch niets uitgekeerd krijgt...

_________________
Toet


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 aug 2008 07:22 
Offline

Geregistreerd: 16 feb 2004 12:25
Berichten: 243
Woonplaats: Leiden
Trompettor schreef:
Maar ook niet in kleedkamers toch?


Jawel.

Ik zei voor de gein tegen die verzekeringsgast dat ik hem zo goed verzekerd wilde dat als ik hem in de trein zou laten liggen (voorzorg voor een lam avondje) en hij meegenomen zou worden, dat ik geld kreeg. Hij reageerde heel serieus en zei dat dat geen probleem was. Alleen een aardbeving of vulkaanuitbarsting of terroristische aanslag is niet verzekerd. Ach....


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 aug 2008 10:06 
Offline

Geregistreerd: 28 mei 2003 19:27
Berichten: 1076
Mijn trompet is verzekerd via de verzekering van de vereniging waar ik lid van ben.
Het scheelt de vereniging behoorlijk in de kosten als daar leden tussen zitten met eigen instrumenten daar mogen ze dan ook wel wat voor terug doen.
Normaal gesproken zou ik eerst even bij mijn lopende verzekeringen navraag doen hoe het zit in geval van schade of diefstal van de trompet.

_________________
Yamaha Xeno 8335RGS.
Bach Stradavarius 37ML, (Vintage, 1978).
Bob Reeves 43M, 43C
JK 1.5 C
Bugel Thomann
JK 1.5 C


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 aug 2008 15:25 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 31 maart 2005 15:02
Berichten: 243
Woonplaats: Arnhem
@ Jens: Klinkt goed. Maar bij wie ben je nou verzekerd?

@ Hoebahoe: Welke verzekering? Die kostbaarhedenverzekering? Of die buitendedeur verzekering?


Ik had gekeken op muziekpolis.nl maar na de voorwaarden goed gelezen te hebben kwam ik er achter dat een trompet gejat uit een kleedkamer niet verzekerd is. Toch jammer voor die verzekering, want ze snappen dus niet zo goed hoe een muzikant in elkaar zit en bovendien kost het voor europa 70 euro per jaar...

_________________
Toet


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 7 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


MusicPrint.nl
Schagerl BeNeLux
MusicPrint.nl

Copyright © 2002-2011 Trompet.nl, Alle Rechten Voorbehouden.