Ik heb een site opgericht specifiek voor koperblazers. Naast discussiëren kan je hier ook foto's en video's posten, een eigen profielpagina aanmaken en je eigen events of van je orkest in de agenda zetten. Hoop dat sommige van jullie ook lid willen worden. Je vindt Stralend Koper op stralendkoper.ning.com
Geregistreerd: 24 mei 2007 09:39 Berichten: 168 Woonplaats: Ermelo
Ik heb mij reeds aangemeld!!
Mooie site knap stukje werk!!
_________________ Bugel Hub van Laar B2 . Alliance 3CF Elspeets Fanfare ---------------------------------------------------------- Wie steeds verzuimt,of komt te laat, plaagt dirigent en kameraad!
Geregistreerd: 16 nov 2007 12:36 Berichten: 423 Woonplaats: Leunen
dacht dat dat alleen voor mensen was die meegedaan hebben bij Rieu...althans mijn vriend is er lid van geworden voor de foto's en die is echt niet van de netwerk sites
Zo is het inderdaad wel begonnen. Maar de site is dus voor iedereen. De Rieu blazers hebben op de site weer een eigen groep (op uitnodiging). Verder kan elke koperblazer lid worden. Leden bepalen zelf wie hun foto's mogen zien.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen