Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
| Auteur |
Bericht |
|
diederik
|
Berichttitel: Geplaatst: 09 nov 2005 17:24 |
|
 |
| Moderator |
 |
Geregistreerd: 03 okt 2005 08:52 Berichten: 2388 Woonplaats: Hoek van Holland
|
|
Bert, voor ik gek word van er over na te denken, hoe heette die (ook erg goede) soprano-cornettiste ook weer, die voor Peter Roberts bij Black Dyke zat? Weet je toevallig waar ze nu speelt? Ik zal trouwens jullie site een beetje in de gaten houden. Ik kom af en toe in Belgie en wil jullie nog wel eens beluisteren. Van mijn nederlandse brassband vrienden hoor ik wel dat jullie nivo erg hoog is en tegen Engels top nivo aanleunt?
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Jan H
|
Berichttitel: Geplaatst: 09 nov 2005 19:34 |
|
Geregistreerd: 31 mei 2005 05:36 Berichten: 321 Woonplaats: Achel, Limburg (B)
|
|
Michelle Ibbotson of zoiets?
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
diederik
|
Berichttitel: Geplaatst: 09 nov 2005 19:57 |
|
 |
| Moderator |
 |
|
|
jaaaaah, gelukkig anders blijf je je suf piekeren. Bedankt! Nu we het toch over soprano's hebben
ik las nu pas dat in mei jl een van de (naar mijn mening althans) top-3 soprano's aller tijden , te weten Brian Evans is overleden. was dat al bekend??
Ik blijf me altijd een magistrale uitvoering herinneren door Brian Evans van "Summertime" heel wat jaartjes geleden tijdens het galaconcert na de NBK in de Jaap Edenhal.
Ik was werkelijk verbijsterd dat iemand met zo'n prachtige fluwelen toon in zijn eentje in staat was, zonder echt hard te blazen, de hele Jaap Edenhal te vullen.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
diederik
|
Berichttitel: Geplaatst: 28 nov 2005 10:47 |
|
 |
| Moderator |
 |
|
|
Bert! gefeliciteerd met jullie kampioenschap! wat een voorsprong!
|
|
| Omhoog |
|
 |