trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Sergei Nakariakov live op Museumplein!
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 14 feb 2026 21:13

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 155 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 20  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 21 jul 2004 09:34 

Overigens moet ik wel zeggen dat dit de beste begeleiding was van Arutiunian die ik ooit heb gehoord. Zelfs bij een trompetsolo, waar de aandacht toch vooral uitgaat naar de trompet, is toch duidelijk het verschil hoorbaar tussen een toporkest als het KCO en de b-orkestjes die meestal te horen zijn op trompet-cd's.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 aug 2004 15:26 

Ha mensen,
Kwam nog een leuk intervieuw tegen van Sergei Nakariakov. Ik had het nog nooit eerder gehoord.

http://info.omroep.nl/ncrv/radio?nav=yfhlFsHjHAQTGHUZ

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 aug 2004 15:35 

Ik wil even reageren op de opmerking van Ruben en Bartjefit? dat kicksen op dit nivo bij zo'n simpel stukje ongepast is.... Wat een domme iq loze opmerking. ! (heb uit ergenis niet verder gelezen trouwens dus misschien is mijn verhaal al oud nieuws)
Denk je nou werkelijk dat zo'n "simpel stukje" live op tv spelen voor een volle zaal met al dat soort trieste kicksentellers als jullie voor de buis nog steeds makkelijk is???? Ga zelf eens iets voor tv spelen voor weet ik hoeveel duizend man live...vast nooit gedaan he?
Jullie zullen het ver schoppen heren...maar niet met een trompet vrees ik
En Joker!!! Hoe kom je aan de info dat hij les heeft gehad van Dokshitser :?: :arrow: :arrow: :arrow: ??? of denk je dat omdat Rusland niet zo groot is ofzo??
En meneer Veltkamp...
Gaat U nou echt Maynard zijn geluid en ademtechniek met Nakariakov vergelijken?? Hoe kom je er op...
Misschien kan je Sergei een paar tips geven!!!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 aug 2004 16:04 
Moderator

wow trompetlover, denk om je hart! :lol:

ik heb deze discussie ook een beetje gemist, en voor alle mensen die vallen over een kicks: luister eens naar de muziek, en laat je niet verblinden door een missertje, want dat staat zo zeikerig

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 aug 2004 16:09 

trompetlover schreef:
Misschien kan je Sergei een paar tips geven!!!

Just blow! :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 aug 2004 16:12 

Dank je het gaat goed met mijn hart...
Vind het een beetje triest allemaal dit. Dan ook nog namen erbij.....zal Wolters wel zijn...zielig gedoe zeg. Bijna niemand hier op dit forum is tot de helft in staat van wat die mensen op dat podium presteren op zo'n concert.......de beste stuurlui staan niet meer aan wal.....die schrijven op dit Forum!!!!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 aug 2004 16:22 

trompetlover schreef:
Vind het een beetje triest allemaal dit. Dan ook nog namen erbij.....zal Wolters wel zijn...zielig gedoe zeg. Bijna niemand hier op dit forum is tot de helft in staat van wat die mensen op dat podium presteren op zo'n concert.......de beste stuurlui staan niet meer aan wal.....die schrijven op dit Forum!!!!

Als je hier alleen je mening mag geven als je het zelf minstens net zo goed kan zijn er nog maar weinig mensen die hier hun mening kunnen geven, vrees ik! 8O

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 aug 2004 16:25 
Moderator

Dehaanmuziek schreef:
trompetlover schreef:

Als je hier alleen je mening mag geven als je het zelf minstens net zo goed kan zijn er nog maar weinig mensen die hier hun mening kunnen geven, vrees ik! 8O

je mening geven mag wel, maar wat is het nut van een mening die er alleen maar om draait om mensen die echt veel beter zijn neer te halen op zoiets onzinnigs als een kicks, want de mensen die per se willen vermelden dat ze die kicks wel gehoord hebben, hebben dus blijkbaar meer aandacht voor andermans falen dan voor andermans kwaliteiten en muzikaal talent. Dat vind ik er jammer aan

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 155 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 20  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur