trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Sergei Nakariakov live op Museumplein!
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 14 feb 2026 19:39

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 155 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 aug 2004 10:32 

Kix even een vraagje, wat moeten wij met jou onzinnige dingen? Je had het over afbranden maar jij bent nu ook bezig met Callichioadict aftebranden over iets wat hij vind. Iedereen mag zijn mening geven en iedereen mag zijn mening geven over de mening van iemand anders maar hou het een beetje normaal. hou dit forum gewoon gezellig. niet zo veel gezeik.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 aug 2004 10:33 

Dehaanmuziek schreef:
Tsjee, wat een denigrerende taal ineens over amateurs! :wink: :lol: :wink:

Ik denk, en dat heb ik al eerder geschreven, dat de meeste amateurs te veel opkijken naar de profs! Die kunnen alles spelen en mogen geen fouten maken (en doen dat ook nooit!)
Maar als er dan wel een keer een kicks te horen is, oeioeioei! :wink:

Maar dit onderwerp begint aardig op studeren te lijken:
Herhalen, herhalen, herhalen! :lol: (Gaap)

APPLAUS!!!! Erg mooi gesproken, infeite verlaag je nu het nivo van de amateur nog verder. (Kon t nog lager dan) Weet je? Je moet mensen gewoon in hun waarde laten, en met jullie domme reacties op professionele trompettisten zet je alleen maar kwaad bloed. Hiermee maak je de kloof alleen maar groter, maar ja daarvoor is het merendeel hier AMATEURS!!!!!! :twisted:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 aug 2004 10:33 

laat jij dan ook ff mensen in hun waarde :twisted:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 aug 2004 10:37 

trompet-smurf schreef:
Kix even een vraagje, wat moeten wij met jou onzinnige dingen? Je had het over afbranden maar jij bent nu ook bezig met Callichioadict aftebranden over iets wat hij vind. Iedereen mag zijn mening geven en iedereen mag zijn mening geven over de mening van iemand anders maar hou het een beetje normaal. hou dit forum gewoon gezellig. niet zo veel gezeik.

jullie houden dit forum niet gezellig hoor, om met je boerenverstand beroepstrompettisten af te branden. Weet je wat t is? Het is gewoon de kift dat jullie t allemaal niet kennen!

En mij moet je niets vragen over trompetspelen, want ik ben geen trompettist, noch muzikant.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 aug 2004 10:43 

Zo hee mannen houden we het ff gezellig hiero , het lijkt er zo maar op dat dit moedwillige gedoe weer helemaal nergens op gaat slaan :twisted: :twisted:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 aug 2004 10:43 

kijk als je prof bent met wat dan ook krijg je altijd lof maar ook altijd kritiek. dat is gewoon altijd zo. moet je mee leren leven. iedereen maakt foutjes, prof of amateur. Maar bij profs is het meestal zo dat ze voor een veel groter publiek spelen dan amateurs dus krijgen foutjes (maar ook de dingen die goed zijn gegaan) veel meer aandacht. Als wij een concert hebben met de vereniging en de 1e trompettist (is niet persoonlijk bedoelt dehaanmuziek) maakt een kicks zullen er vast wel mensen zijn die denken ow dat ging niet helemaal goed. maar als Nakariakov op het museumplein staat en hij maakt een foutje, luisteren daar veel mensen naar die (meer) verstand hebben van muziek. De kans is dus behoorlijk groter dat daar nog over nagepraat word.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 aug 2004 10:44 

KiX schreef:
Dehaanmuziek schreef:
Tsjee, wat een denigrerende taal ineens over amateurs! :wink: :lol: :wink:

Ik denk, en dat heb ik al eerder geschreven, dat de meeste amateurs te veel opkijken naar de profs! Die kunnen alles spelen en mogen geen fouten maken (en doen dat ook nooit!)
Maar als er dan wel een keer een kicks te horen is, oeioeioei! :wink:

Maar dit onderwerp begint aardig op studeren te lijken:
Herhalen, herhalen, herhalen! :lol: (Gaap)

APPLAUS!!!! Erg mooi gesproken, infeite verlaag je nu het nivo van de amateur nog verder. (Kon t nog lager dan) Weet je? Je moet mensen gewoon in hun waarde laten, en met jullie domme reacties op professionele trompettisten zet je alleen maar kwaad bloed. Hiermee maak je de kloof alleen maar groter, maar ja daarvoor is het merendeel hier AMATEURS!!!!!! :twisted:

Ten eerste: IK heb nooit gezegd of geschreven dat een prof nooit mag KiXen, integendeel zelfs! Als je even de moeite had genomen om eerdere posts te LEZEN had je dat geweten! Nu ben je alleen maar op zoek gegaan naar negatieve dingen over profs, nou die zijn er zat te vinden, maar daar ga IK het als amateur niet over hebben!

Ten tweede: Als jij iets tegen amateurs hebt ben je zeker vergeten hoe je zelf ooit begonnen bent!? Bovendien is jouw totale reactie hier bijzonder amateuristisch!

Ten derde: 't Niveau van veel amateurs is veel hoger dan jij denkt!
Gezien je reacties hier kan je er nog veel van leren!

Ten vierde: Wat JIJ ergens van vindt interesseerd me echt helemaal NIETS meer! :twisted:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 aug 2004 10:47 

KiX schreef:
En mij moet je niets vragen over trompetspelen, want ik ben geen trompettist, noch muzikant.

man wat doe je hier dan. als je hier bent om dat profs te beschermen ofzo ga dan weg want ik denk dat die zich heel goed zelf kunnen redden. als ze zich al echt aangevallen voelen door ons amateurs.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 155 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur