trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Belgian Brass 6 december 2004 om 20 u
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 14 feb 2026 21:07

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 dec 2004 20:24 

uhu... was gewoon fantastisch!!!!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 dec 2004 07:50 

Bij Ben Haemhouts viel het dan ook niet stil, hij had het publiek op zijn hand.

Kijk ik vond het concert schitterend, maar als je die presentatie iets beter voorbereid, dan is alles gewoon af.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 dec 2004 09:51 

Ben Haemhouts was geweldig. Ik verstond er geen ene malle moer van maar toch hoe hij het bracht SUPER chapeau !

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 dec 2004 12:13 

ik verstond het wel en nie alleen de performance maar ook de tekst was geweldig!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 21 dec 2004 08:38 

[quote="defred1"]Bij Ben Haemhouts viel het dan ook niet stil, hij had het publiek op zijn hand. Kijk ik vond het concert schitterend, maar als je die presentatie iets beter voorbereid, dan is alles gewoon af.[/quote]

Dat vind ik er dus ook van, de presentatie was echt niet ok. En het is toch eenvoudig : duw die micro in de fijne handjes van een bevallige jongedame die niet al te veel kleertjes aan heeft en alles komt goed 8O (Misschien kan die zelfde juffrouw tijdens de pauze eventjes de instrumenten een beetje opblinken, want geef toe, als je dat vergelijkt met bijvoorbeeld canadian brass ...)

Concert zelf was inderdaad schitterend, en dat blijft natuurlijk het belangrijkste, maar toch, maar toch, ...

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 dec 2004 14:08 

captain schreef:
defred1 schreef:
Bij Ben Haemhouts viel het dan ook niet stil, hij had het publiek op zijn hand. Kijk ik vond het concert schitterend, maar als je die presentatie iets beter voorbereid, dan is alles gewoon af.

Dat vind ik er dus ook van, de presentatie was echt niet ok. En het is toch eenvoudig : duw die micro in de fijne handjes van een bevallige jongedame die niet al te veel kleertjes aan heeft en alles komt goed 8O (Misschien kan die zelfde juffrouw tijdens de pauze eventjes de instrumenten een beetje opblinken, want geef toe, als je dat vergelijkt met bijvoorbeeld canadian brass ...)

Concert zelf was inderdaad schitterend, en dat blijft natuurlijk het belangrijkste, maar toch, maar toch, ...

Zelf had ik het zo mooi niet kunnen zeggen...
Misschien moeten ze ook allemaal eens dezelfde sourdines aanschaffen... (via hun sponsor moet dat wel lukken).

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 dec 2004 15:44 

Hey stelletje....

Hou dat commentaar gewoon even voor jullie ja, ik bedoel het ging om het concert en niet om iemand ergens voor af te rekenen waar je niet voor komt !!!
Hou dat in gedachten.

Ik zou eens zeggen, probeer het zelf maar eens (met daarbij dan wel graag zo´n goed concert als de mannen gaven graag)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 dec 2004 10:36 

Citaat:
En het is toch eenvoudig : duw die micro in de fijne handjes van een bevallige jongedame die niet al te veel kleertjes aan heeft en alles komt goed

hé ik wist niet dat wij trompettisten ons verlaagden tot babe-gedoe!
ik vind het persoonlijk een luxe om de arrangeur aan het woord te hebben in de presentatie, die was dan misschien geen dijenkletser, maar Ben Haemouts kwam er nog beter uit!

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur