mmm, dan ben ik verkeerd ingelicht! Iig was ik blij om hem daar weer te zien tetteren _________________
mss haal je wat doorelkaar....hij is wel een tijdje uit de roulatie geweest, door een soort lipRSI ofzo....maar al een paar jaar is hij weer terug op niveau!
mmm, dan ben ik verkeerd ingelicht! Iig was ik blij om hem daar weer te zien tetteren _________________
mss haal je wat doorelkaar....hij is wel een tijdje uit de roulatie geweest, door een soort lipRSI ofzo....maar al een paar jaar is hij weer terug op niveau!
Dat wist ik ja! Daar is ie wel wat jaartjes mee zoet geweest. ik ben erg blij voor hem (en iedereen die hem hoort) dat ie weer terug is op niveau.
Naar 't schijnt was deheer Findley de avond vóór het concert de bloemetjes nog goed gaan buitenzetten samen met een aantal mariniers. Tot in de vroege uurtjes zelfs...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen