trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Trompet workshop, animo?
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 19 apr 2026 00:00

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 358 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 45  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 apr 2005 20:21 

was een top middag
heeb ook niet gespeeld maar wel veel geluisterd. en nog wat toeters uitgeprobeerd. was echt top.
volgend jaar weer?

(en het uit eten gaan met alex meissie trumpetvos psychobunny harpje en Hub was ook heeeeel gezellig :wink: )

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 apr 2005 20:58 

Tja, doe het de volgende keer maar hier in de buurt, dan kan ik nog wat langer 'doorzakken' :P
Nu moest ik die kl*tetrein halen :evil:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 apr 2005 21:00 

O trouwens, is de video ofzo nog na te bestellen.. ik vond het een vrij goed verhaal...dus als die voor een zacht prijsje in massaproductie wordt gegooid, hou ik me aanbevolen :)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 apr 2005 21:11 

Ik vond het ook wel leuk vanmiddag. Lekker gespeeld.
Ik heb het staccato boek van Erik gekocht en mijn schoonvader heeft de Workshop boek gekocht. Staan interessante dingen in over de verschillende ademhalingstechnieken en embouchure.
Ik heb samen met Robbert foto's gemaakt en zal ik naar Trompetsmurf mailen. Binnenkort dus online.

Voor herhaling vatbaar.

http://www.jamopa.com
http://www.theriveraabigband.nl

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 apr 2005 21:15 

het was beregezellig en interessant, Erik ik wil graag het staccatoboek bij je bestellen want ook voor de klarinetjes is dat goede stof. Het ademhalingsgedeelte vond ik ook zeeer boeiend. Tenslotte geldt dat voor elk blaasinstrument. De hoge speler bij manteca was jaws heb ik begrepen van huub. Komt nooit op trompet.nl maar kent wel alle nicks. :lol: Wat het stukken spelen betreft vond ik het toch wel sneu dat een heleboel mensen hun instrument hadden mee genomen en er verder niets mee konden doen. Ik vond dat trompet workshop best met z'n alle gespeeld had kunnen worden. De ene helft van de aanwezigen 1b en andere helft 1a. Effe doornemen en daarna met z'n alle spelen. Hadden die kleine ukkepukken ook kunnen spelen. Volgende keer als het weer komt moet er volgens mij zo'n stuk voor iedereen gemaakt worden. Laat ze het downloaden, kunnen ze wat studeren en gaan met die banaan. Ja en de chinees he, daar zijn weer heel wat wetenswaardigheden over tafel gegaan :mrgreen:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 apr 2005 21:17 

leuke middag. wellicht een volgende keer wat meer interactie, met voorbeelden van goed en fout en wat eraan te doen. moet men er wel durven gaan zitten, da's waar.
ook fijn om een aantal mooie instrumenten naast elkaar te kunnen bespelen van Hans Brass en Hub van Laar. iemand nog iets te melden daarover... of al aan't sparen?

groet, armand

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 apr 2005 21:46 

Ik vond het ook erg boeiend, vooral de uitleg van de verschillende technieken over adenmhaling en lipstanden.
Waar ik mij bewust van werd is dat er er nooit bijna denk hoe ik het doe en misschien met een aantal aangeboden tips toch tot en beter resultaat kan komen.
Voor de gezelligheid geef ik ook en 10 zowel tijdens als na de workshop.
De terugweg ging gelukkig voorspoedig en was om 21.54uur thuis nadat ik het gestoorde konijn netjes thuis had gebracht. :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 apr 2005 22:44 

Ben het natuurlijk ook eens met jullie!!!!!
Het was voortreffelijk,wat kan erik verschrikkelijk hoog blazen,zonder(voor hem natuurlijk)er moeite voor te doen.
Zo zie je maar (zo denk ik er over)als je er elke dag mee bezig bent, het heel ver kunt schoppen,maar dan moet je wel een goede stok achter de deur hebben.
Dus wat ik eigenlijk wil zeggen,als je een goede leraar hebt,kan hij jou dingen af leren wat niet goed is.(en waar vindt je een goede leraar?)
Al is het verrekte moeilijk om iets af te leren wat je al jaren doet,plus hij doet het dag in dag uit,en wij zijn maar amateurtjes.
Al met al was het een zeer geslaagde middag waar ik een hoop geleerd heb.
Bij het nummer manteca speelde ik de tweede partij,ik weet niet wie jaws is,volgens mij was dat het jonge ventje dat ook mee speelde met"back home".
Al met al hulde erik!

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 358 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 45  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur