trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Trompet workshop, animo?
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 18 apr 2026 11:38

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 358 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 45  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 apr 2005 13:27 

mo schreef:
ook fijn om een aantal mooie instrumenten naast elkaar te kunnen bespelen van Hans Brass en Hub van Laar. iemand nog iets te melden daarover... of al aan't sparen?

Ik ben verliefd geworden op de vergulde B5 van Hub die er lag!
Maar ik moet eerst een huis kopen, dus zal ik nog even moeten wachten! :?

Robert66 schreef:
Ik vind wel dat iemand (Alex) wellicht een welkomstwoordje had kunnen doen, afsluiten, bedanken etc. Maar da's opbouwende kritiek.

Dat was ook m'n bedoeling een beetje, hoewel ik daar helemaal niet goed in ben!
Maar vooraf was ik druk met mensen verwelkomen en dat soort dingen, toen ik ging zitten was Erik al bijna meteen begonnen, dus kwam er van een welkomstwoord niets meer!
Maar iedereen was welkom, hoor! :lol:
En ik had bloemstukken klaar staan om iedereen nog officieel te bedanken (Erik, Hub, Hans en John, de cameraman) maar dit was ik vergeten, dus toen het afgelopen was en iedereen al bij Erik stond om z'n boeken te kopen heb ik iedereen alsnog bedankt!
Maar ik geef toe dat dit wel beter had gekund! :lol:

Laatst bijgewerkt door Dehaanmuziek op 04 apr 2005 13:33, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 apr 2005 13:29 

Heb ik ook gedaan, maar als je van 13.00 tot 23.30 speelt houdt het toch op een gegeven moment toch op, wat je ook doet...

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 apr 2005 13:29 

By the way.
Wie waren de twee dames die ook hun trompetje bij hadden. Heb ze niet meer gezien of gehoord later. Zitten ze ook op dit forum??

http://www.jamopa.com
http://www.theriveraabigband.nl

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 apr 2005 13:31 

Dehaanmuziek schreef:
mo schreef:
ook fijn om een aantal mooie instrumenten naast elkaar te kunnen bespelen van Hans Brass en Hub van Laar. iemand nog iets te melden daarover... of al aan't sparen?

Ik ben verliefd geworden op de vergulde B5 van Hub die er lag!
Maar ik moet eerst een huis kopen, dus zal ik nog even moeten wachten! :?

Ruud Breuls speelde gisteren ook op een vergulde B5, ik zou maar iets meer hypotheek opnemen want hij speelt wel erg goed !

Dat verschil in maandlasten is toch erg klein... :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 apr 2005 13:36 

Robert66 schreef:
Hans schreef:
En oh ja, voor degene die een cornetstift "geleend" heeft: veel plezier ermee. Je collega's zullen er blij mee zijn dat ik volgend jaar niet alles zomaar laat uitproberen. :evil:

Jammer dat er van die (....) zijn die de boel op zo'n manier weer weten te verzieken. Wellicht dat (...) alsnog zijn/haar fout weet te herstellen.

Tsja, er zijn nog steeds een aantal mensen die gewoon naar binnen geglipt zijn in alle drukte zonder te betalen!
Voor mij maken die paar tientjes niet veel uit (hoewel, voor een B5 :wink: ) maar vooral tegenover de rest vind ik het niet eerlijk!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 apr 2005 13:50 

Rolando schreef:
By the way.
Wie waren de twee dames die ook hun trompetje bij hadden. Heb ze niet meer gezien of gehoord later. Zitten ze ook op dit forum??

tja ik ben een dame, had een trompet bij me en zit ook op dit forum.. maar of je mij bedoelt.. :? :P

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 apr 2005 14:24 

Dehaanmuziek schreef:
Robert66 schreef:
Hans schreef:
En oh ja, voor degene die een cornetstift "geleend" heeft: veel plezier ermee. Je collega's zullen er blij mee zijn dat ik volgend jaar niet alles zomaar laat uitproberen. :evil:

Jammer dat er van die (....) zijn die de boel op zo'n manier weer weten te verzieken. Wellicht dat (...) alsnog zijn/haar fout weet te herstellen.

Tsja, er zijn nog steeds een aantal mensen die gewoon naar binnen geglipt zijn in alle drukte zonder te betalen!
Voor mij maken die paar tientjes niet veel uit (hoewel, voor een B5 :wink: ) maar vooral tegenover de rest vind ik het niet eerlijk!

Mjah, dat zijn toch altijd weer jammere zaken :(

Zelf vond ik het een leuke middag! Zeker voor herhaling vatbaar. Het was erg druk, waardoor het inderdaad moeilijk is om voor iedereen te spelen. Met een kleinere groep zou er meer aandacht kunnen worden gegeven.

Zelf heb ik wat instrumenten geprobeerd. Het is "jammer" toen ik 5 jaar geleden mijn Bach Strad. niet de moeite heb genomen om verder te kijken dan dat. Zo zie je maar weer dat je via een forum toch anders tegen zaken gaat aankijken en meer opinies krijgt :)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 apr 2005 16:39 

als ik alle reacties zo lees baal ik er nog meer van dat ik er niet bij heb kunnen zijn (ondanks dat ik ook lekker heb getoeterd gister).... De eerstvolgende workshop gaat voor alles (behalve een aantal dingen :wink: )

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 358 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 45  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur