screamboy schreef:
Mischien is het een idee om de worksshop op zaterdag te houden. Ook is het een idee om twee workshops te houden. Een in het zuiden en een in het noorden. Dan word het voor velen wat menselijker om op zo'n workshop te komen. Dit zijn namelijk de redenen waarom ik (veel) mensen in Assen (Ikzelf ook

)heb horen zeggen dat ze niet gingen

. Voor de echte die-hards is het best te doen om om 1 uur in krtenhoef te zijn,

maar ik denk dat je meer publiek trekt als je de locaties ovetr het land verdeeld. Je moet dan echter wel degene die de workshop geeft zo gek zien te krijgen om twee keer te komen.

Ik heb voor Kortenhoef als locatie gekozen omdat het lekker centraal ligt!
Er is in Assen vast een hele mooie locatie, maar dan komen alle mensen uit het zuiden zeker niet! En als ik naar het zuiden ga komen de mensen uit het noorden weer niet! Zo is het met elke locatie wel wat!
Twee locaties is organisatorisch (voor mij) bijna ondoenlijk!
Iedereen is verschillend, maar er waren een aantal mensen uit Groningen, Limburg, Zeeland, kortom, uit het hele land, dus dat zal toch niet het probleem zijn!
En dat ik zelf in Kortenhoef woon is echt puur toeval!
Ik vind een zaterdag ook prima, hoor!
Alleen weet ik dat op een zondag meer mensen kunnen, maar als blijkt dat ik op maandagmorgen de meeste mensen bij elkaar krijg mag het van mij ook op een maandagmorgen!