Citaat:
Voor wat ze willen vindt ik er wel erg weinig tegenover staan
Citaat:
tieleke schreef:
Mij lijkt het ook zeker heel erg gaaf!! Het gaat toch om de ervaring die je krijg toch niet om wat je ervoor krijg dat is tenminste bij mij wel zo
camel:
tja en bij een aantal anderen niet........
Citaat:
beste vriend, er zijn mensen die moeten leven van hun muziek, snap je, die spelen om bijvoorbeeld hun huur te betalen, als ik dit zou aannemen, betekend dat dat ik een betaalde snabbel niet meer kan doen, waardoor ik dus minder geld verdien, ergo ik moet erop toeleggen.
Simpel economisch denken heet dat. En nee, dan ben je niet bekrompen, dus jouw oordeel vindt ik gebaseerd op helemaal niks....
Citaat:
Nee ook ik doe onbetaalde dingen, als ik zeker weet dat ik het interessant of leerzaam vind. Ik vindt het dan weer behorlijk triest dat mensen oordelen gaan vellen over anderen terwijl ze nauwelijks weten hoe lastig het vaak rondkomen is, voor met name freelancers.
Citaat:
Sorry Baszz je hebt gelijk, maar ik voel me wel degelijk in mijn wiek geschoten als mensen die mij verder niet kenne, met termen als zielig en triest gaan smijten, hoezo respect???
Citaat:
toch maar aangemeld. waarom ook niet.

Eerst een hoop ophef maken over rondkomen en betaalde snabbels en respect voor andere mensen, en dan toch doodleuk aanmelden met als argument
"waarom ook niet" 
Chapeau, Camel

je hebt helemaaaaaaal gelijk bartjefrit, tering he, hoe kon ik zo stom zijn om deze reactie niet te zien aan komen, en weet je, wat jij hiervan vindt laat me koud.
Dat jij zoveel moeite hebt gedaan om alle quotes te verzamelen chapeau Bartjefrit